کشف ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر توسط مأموران انتظامی طبس طی دو عملیات

فرمانده انتظامی طبس از کشف ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، سرهنگ محسن جلالیان، افزود: ماموران ایست و بازرسی دیهوک هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو پارس سفید رنگ که از جنوب کشور به سمت شهرهای مرکزی در حرکت بود، مشکوک شدند و برای بازرسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

۲۹ کیلو گرم تریاک جاسازی شده در پژو پارس

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو، مقدار ۲۹ کیلوگرم تریاک را که در قالب ۲۶ بسته به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

۲۷ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی دنا 

فرمانده انتظامی طبس ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مواد مخدر خراسان رضوی و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در عملیاتی مشترک از یک دستگاه خودروی دنا سفید رنگ که قصد جابجایی مواد مخدر را داشت ۲۷ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

جلالیان گفت: در این دو عملیات سه دستگاه خودرو توقیف و دو متهم دستگیر شدند که متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شدند.

سرهنگ مجید شجاع، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی هم قبل از این اعلام کرده بود، از ابتدای امسال تاکنون بیش از پنج تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهارده =