آتش‌سوزی خودروی پژو در طبس

آتش‌سوزی خودروی پژو در طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حدود ساعت هشت صبح امروز یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که در بلوار امام خمینی(ره)، مقابل ساختمان مدیریت جهاد کشاورزی طبس متوقف بود به یک‌باره آتش گرفت.

با تلاش تعدادی از کارکنان جهاد کشاورزی طبس و با استفاده از کپسول‌های اطفای حریق، شعله آتش خاموش شد و خوش‌بختانه این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی و مجروح دربر نداشت.

مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طبس در این‌باره به خبرنگار فارس گفت: علت وقوع این حادثه اتصالی سیم‌های برق پشت صفحه کیلومتر بود و با توجه به اینکه چند سال از تولید این خودرو می‌گذرد نمی‌توان کارخانه تولید کننده را مقصر دانست.

احمد افراسیابی از دارندگان خودرو خواست تا چنانچه در تعمیر خودرو تخصص ندارند اقدام به تعمیر نکرده و تعمیر خودرو خود را تنها به تعمیرکاران متخصص و مجاز بسپارند.

وی ضمن تقدیر از کارکنان جهاد کشاورزی طبس که با حضور به موقع خود در محل حادثه، آتش را اطفاء کردند، اظهار داشت: واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طبس کپسول‌های اطفای حریق مدیریت جهاد کشاورزی و هر شخص یا نهادی که در راستای اطفای حریق، آتش‌نشانی را یاری کند به صورت رایگان شارژ می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 2 =