کشف ۱۸۱ کیلوگرم تریاک در دیهوک در عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و رضوی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در عملیات مشترک ماموران یگان تکاوری ۱۰۲ بخش « دیهوک» شهرستان طبس و پلیس خراسان رضوی، ۱۸۱ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، سرهنگ مجید شجاع اظهار کرد: دیروز ماموران یگان تکاوری ۱۰۲ دیهوک با کسب خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای فرعی استان، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی چند گروه مجهز برای کنترل و رصد مسیرهای تردد قاچاقچیان و انجام گشت زنی در منطقه اعزام شدند.

سرهنگ شجاع تصریح کرد: با کنترل محورهای عبوری دو دستگاه موتورسیکلت که با سرعت زیاد در حال عبور از کمین ماموران بودند شناسایی و با اجرای طرح مهار متوقف شدند.

وی گفت: در این ارتباط سوداگران مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با قدردانی از همکاری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، تاکید کرد: استمرار عملیات مشترک پلیس با سایر استانها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان نشانه همدلی و همگرایی و هم پوشانی نیروی انتظامی است.

در چهار ماهه سال ۹۵ حدود ۱۱ تن انواع مخدر در خراسان جنوبی کشف و ضبط شد و در این ارتباط تعدادی قاچاقچی مواد مخدر و توزیع کننده بازداشت و تعدادی خودرو قاچاقچیان نیز توقیف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =