واژگونی تانکر حامل بنزین در جاده دیهوک ـ راور حادثه‌ساز شد

تانکر حامل بنزین در جاده دیهوک ـ راور واژگون شد که در پی این حادثه، راننده در دم جان سپرد و محموله بنزین تانکر نیز در سطح جاده سرازیر شد.

واژگونی تانکر حامل بنزین در جاده دیهوک ـ راور حادثه‌ساز شد

 به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، شب گذشته تانکر حامل بنزین در جاده دیهوک ـ راور واژگون شد که در پی این حادثه، راننده در دم جان سپرد و محموله بنزین تانکر نیز در سطح جاده سرازیر شد.

به دنبال واژگونی تانکر حامل بنزین در جاده دیهوک ـ راور و سرازیر شدن بنزین در سطح جاده، این جاده بیش از هشت ساعت مسدود بود اما اکنون با همراهی گروه‌های امداد و نجات و کارکنان شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی، بخشی از این جاده بازگشایی شده است.

عملیات تخلیه بنزین به تانکر جایگزین و امداد و نجات توسط نیروهای امداد و نجات خراسان جنوبی، طبس و دیهوک در حال انجام است.

عملیات تخلیه بنزین از این جاده‌، ساعت‌ها است به طول انجامیده و به دلیل عدم اجازه عبور و مرور به دلیل احتمال بروز حادثه، صدها خودروی سبک و سنگین در این جاده متوقف شدند.

رئیس قرارگاه استان یزد در این زمینه اظهار داشت: به دلیل بارش باران برخی قسمت‌های جاده دچار آب‌گرفتگی شد و سطح ایمنی جاده به شدت کاهش یافته و این امر سبب بروز حادثه شده است.

مهدی مظفری عنوان کرد: این تریلر که از رفسنجان به سمت دیهوک طبس در حال حرکت بوده است، به دلیل بی‌احتیاطی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه واژگون شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =