رشته زوج کلاهبردار در طبس پنبه شد

متهمان حرفه ای که در قالب زن و شوهر خود را آدم های با نفوذی جلوه می دادند و دست به کلاهبرداری می زدند توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان طبس دستگیر شدند.

به گزارش طبس نیوز، متهمان حرفه ای که در قالب زن و شوهر خود را آدم های با نفوذی جلوه می دادند و دست به کلاهبرداری می زدند توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان طبس دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی گفت: با دریافت اخباری مبنی براین که آقا و خانمی یک هفته است در شهرستان طبس سکونت دارند و رفتار آنها مشکوک است ، چتر رصد کارآگاهان برای بررسی موضوع باز شد.

سرهنگ سید «غلامرضا حسینی» افزود: با کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت و همچنین با استفاده از شگردهای پلیسی، مأموران دریافتند که از دو مظنون شکایت شده و تحت تعقیب قرار دارند بنابراین با هماهنگی قضایی مأموران به محل سکونت آنان مراجعه و هنگامی که قصد عزیمت به پایتخت داشتند دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: با رعایت موازین قانونی محل سکونت آنها مورد بازرسی قرار گرفت و چندین خط تلفن و مدارک تحصیلی از افراد متخلف کشف شد.

سرهنگ«حسینی» تصریح کرد: مرد و زن دستگیر شده در آگاهی شهرستان مورد بازجویی قرار گرفتند که ابتدا منکر موضوع معرفی خود به عنوان افراد با نفوذ شدند اما وقتی با دلایل و مستندات قانونی روبه رو شدند چاره ای جز بیان حقیقت نیافتند و تاکنون پرده از راز سه فقره کلاهبرداری خود به مبلغ ۵۵ میلیون ریال برداشتند.

وی خاطرنشان کرد: تصاویر متهمان در اختیار تمامی یگان های انتظامی کشور قرار گرفت تا افرادی که توسط این افراد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند شکایت خود را مطرح کنند.

گفتنی است هر دو متهم با تکمیل صورت جلسه انتظامی به دادسرا معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

دیدگاهی در “رشته زوج کلاهبردار در طبس پنبه شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =