اعزام تیم امدادی هلال احمر طبس به مناطق زلزله‌زده سراوان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طبس گفت: در نخستین ساعت وقوع زمین‌لرزه در شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان، یک تیم امدادی این جمعیت به مناطق زلزله‌زده اعزام شد.

طبس نیوز: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طبس گفت: در نخستین ساعت وقوع زمین‌لرزه در شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان، یک تیم امدادی این جمعیت به مناطق زلزله‌زده اعزام شد.

به گزارش طبس نیوز، حسینعلی فخاری ساعتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: در نخستین ساعت وقوع زمین‌لرزه در شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان، یک دستگاه آمبولانس به همراه یک تیم چهار نفره امدادی متخصص در زمینه زمین‌لرزه و نجات از آوار از جمعیت هلال احمر شهرستان طبس به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این در همان ساعت نخست وقوع زمین‌لرزه، ۴۰ نفر امدادگر دیگر جمعیت هلال احمر شهرستان طبس نیز آماده اعزام به مناطق زلزله‌زده به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس بودند که اعلام شد فعلاً نیازی به اعزام این امدادگران نیست.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طبس خاطرنشان کرد: این جمعیت آمادگی دارد تا به محض دریافت دستور، اقلام امدادی و اسکان مورد نیاز را از قبیل چادر و پتو به مناطق زلزله‌زده سراوان ارسال کند.

ساعت ۱۵:۱۵ امروز زمین‌لرزه‌ای با شدت ۷.۵ ریشتر، شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان را لرزاند. این زمین لرزه تلفات جانی نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − سه =