انحراف به چپ کامیون دو نفر را به کام مرگ کشاند

رییس پلیس راه استان خراسان جنوبی از کشته شدن ۲ نفر در پی انحراف به چپ یک دستگاه کامیون در محور دیهوک- راور این استان خبر داد.

طبس نیوز:رییس پلیس راه استان خراسان جنوبی از کشته شدن ۲ نفر در پی انحراف به چپ یک دستگاه کامیون در محور دیهوک- راور این استان خبر داد.

 

به گزارش طبس نیوز به نقل از ایسنا،سرهنگ امینی، رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در ساعت ۲۰:۴۵ شب گذشته یک دستگاه کامیون بنز که از مبدأ سبزوار به سمت بندرعباس در حرکت بوده در کیلو متر ۱۳۹ محور دیهوک– راور به علت انحراف به چپ با دو دستگاه تریلی که از سمت مقابل در حرکت بودند برخورد کرد.

وی با اشاره به این که در این سانحه راننده کامیون و راننده یکی از دو دستگاه تریلی در دم فوت و سرنشین کامیون نیز مجروح شد، اظهار کرد: در پی این برخورد جاده مسدود و تردد وسایل نقلیه از کنار گذر احداث شده صورت گرفت که محور با تلاش کارکنان راهداری در اولین ساعات وقوع بازگشایی و تردد به حالت عادی برگشت.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به این که از ابتدای شهریور ماه سال جاری تا کنون، ۸ نفر از هم‌وطنان در نتیجه تصادفات به وقوع پوسته در محور دیهوک– راور جان خود را از دست داده‌اند، افزود: عرض کم، کیفیت پایین، رویه آسفالت، ترافیک نسبتاً بالای وسایل نقلیه سنگین و ترافیک دو چندان در ایام تعطیلات به ویژه تابستان و عید نوروز و افزایش سفرهای بین شهری محور دیهوک– راور را به یکی از پر حادثه‌ترین محورهای استان تبدیل کرده است.

امینی در پایان با اشاره به اقدامات پلیس راه استان در راستای مهار و کاهش تصادفات در این محور از رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند خواست با توجه به حجم بالای تردد در ساعات ابتدایی شب، با حوصله بیشتری رانندگی کنند و از ارتکاب به تخلفات حادثه ساز مانند سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ اکیداً خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =