تامین آب طبس از خط دوم انتقال به استان یزد

نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به خشکسالی های مکرر در خراسان جنوبی به ویژه طبس، تامین آب از خط دوم انتقال به استان یزد یکی از راهکارهای جبران کم‌آبی در این شهرستان است.

طبس نیوز: نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به خشکسالی های مکرر در خراسان جنوبی به ویژه طبس، تامین آب از خط دوم انتقال به استان یزد یکی از راهکارهای جبران کم‌آبی در این شهرستان است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدعلی عبداله زاده در دیدار با معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، اظهار کرد: احداث مجتمع آبرسانی روستاهای مصعبی و کریمو با توجه به کمبود آب و خشکسالی‌های پی در پی باید تسریع شود.

وی بر حل مشکلات کمبود آب شرب و کشاورزی شهرستان‌های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان تأکید کرد.

نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خشکسالی های مکرر در خراسان جنوبی، گفت: بر اساس مصوبه وزارت نیرو, خواستار تامین آب طبس از خط دوم انتقال به استان یزد هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور نیز اظهار کرد: باید قبول کنیم که الگوهای بارش در کشور تغییر کرده و کشور با مشکل آب روبرو است و تنها با مدیریت صحیح و استفاده از منابع کنونی می توان بحران آب در کشور را اداره کرد.

حمیدرضا جانباز در زمینه تامین آب طبس از خط دوم انتقال به استان یزد، قول مساعد داد.

اجرای طرح فاضلاب شهری طبس و انتقال آب از سد دره‌بید به طبس از دیگر موارد مطروحه در این دیدار بود که معاون وزیر نیرو و مدیرعامل آب و فاضلاب کشور دستوراتی صادر و قول همکاری داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 1 =