همایش ملی «اعجاز طبس» برگزار می‌شود

همایش ملی «اعجاز طبس» برگزار می‌شود

مهدی شفیعی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس، ضمن گرامیداشت پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شکست مفتضحانه آمریکای جنایتکار در کویر طبس، اظهار داشت: واقعه پنجم اردیبهشت‌ماه که نصرتی الهی محسوب می‌شود، یک بار دیگر حقانیت و الهی بودن انقلاب اسلامی ایران را ثابت کرد و ذلت و خواری آمریکا را به رخ جهانیان کشاند.

وی ادامه داد: به ‌منظور بزرگداشت این معجزه قرن، برنامه‌های متعدد و متنوعی برای اجرا در روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت‌ماه در شهر طبس و هم‌چنین در محل شکست آمریکا در صحرای طبس پیش‌بینی شده که از جمله آن برگزاری همایش ملی اعجاز طبس در چهارم اردیبهشت‌ماه است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور طبس و مسئول اجرایی همایش ملی اعجاز طبس هدف اصلی از برگزاری این همایش را تشریح و بررسی ابعاد مختلف این واقعه از نگاه هنرمندان و نیز تجلیل از هنرمندان مربوطه دانست و خاطرنشان کرد: در همایش ملی اعجاز طبس از حدود ۱۰ نفر از نویسندگان و شاعران سراسر کشور که آثاری با موضوع واقعه طبس داشته‌اند، دعوت شده است.

این مسئول اضافه کرد: هم‌چنین از برخی بازیگران و عوامل ساخت فیلم «طوفان شن»، سازندگان فیلم و کلیپ‌های باموضوع واقعه طبس، کارشناسان فرهنگی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان یزد برای حضور در همایش ملی اعجاز طبس دعوت شده است.

شفیعی‌مقدم عنوان کرد: در حاشیه برگزاری همایش ملی معجزه طبس، نمایشگاهی از عکس‌های مربوط به واقعه شکست حمله نظامی آمریکا در کویر طبس برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت در همایش ملی معجزه طبس برای عموم مردم آزاد است، افزود: این همایش ساعت ۱۷ روز دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه در محل سالن همایش‌های آستان مبارک امام‌زاده حسین‌ بن موسی‌‌الکاظم(ع) طبس برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور طبس هم‌چنین از فراخوان عمومی برای جمع‌آوری تمامی آثار مربوط به واقعه شکست آمریکا در صحرای طبس، در آینده نزدیک خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + دو =