اخوان‌صفار معاون سیاسی اجتماعی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس شد

طی حکمی از سوی وجه‌الله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی، مهدی اخوان‌صفار بعنوان معاون سیاسی اجتماعی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه این شهرستان منصوب گردید.

پایگاه خبری طبس: طی حکمی از سوی وجه‌الله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی، مهدی اخوان‌صفار بعنوان معاون سیاسی اجتماعی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه این شهرستان منصوب گردید.

به گزارش پایگاه خبری طبس، مهدی اخوان‌صفار با حدود ۲۰ سال سابقه فعالیت در وزارت کشور، بخشداری مرکزی طبس، بخشداری زبرخان نیشابور را در رزومه کاری خود دارد و از مدرک تحصیلی لیسانس علوم اجتماعی برخوردار است.

اخوان صفار برادر شهید و از رزمندگان دفاع مقدس می‌باشد که بعنوان یک نیروی بومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس را پس از حسین ابراهیم‌زاده عهده‌دار شده است.

5 دیدگاه دربارهٔ «اخوان‌صفار معاون سیاسی اجتماعی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس شد;

  1. ضمن قبولی طاعات و عبادات همه بزرگواران و مسئولین گرامی انتصاب جناب اقای اخوان را به سمت معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه طبس تبریک عرض می کنم .امید است با تجارب ارزنده ای که دارند در جهت توسعه شهرستان تلاش نمایند.

  2. انتصاب یک نیروی بومی و دارای تجربه و توان کاری و آشنا به منطقه و خصوصا ارزشی و از خانواده شهید را تبریک عرض می کنم
    با شناختی که از ایشان دارم انشا الله شاهد تقویت فرمانداری ویژه شهرستان و به تبع خدمت مناسب به مردم خوب طبس باشیم.

  3. آقای ابراهیم زاده خیلی مرد پاک سیرتی بودن امیدوارم آقای اخوان صفار هم که پیشینه ی خوبی دارند در امر خدمت رسانی به مردم شریف طبس موفق باشند. یا علی

  4. تبریک جناب اخوان صفار موفق باشید دست دوستداران طبس بویژه دکتر شمسایی درد نکند که نیروی بومی طبس را حمایت میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =