توزیع ۲۸۰ سبدکالا و ۲۲۵۰ غذای گرم بین مددجویان بهزیستی طبس در ماه رمضان

رئیس اداره بهزیستی طبس گفت: در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین ۲۸۰ سبد غذایی با اقلامی مانند گوشت، برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، چای، قند، شکر و سویا تهیه و تا کنون بین ۱۹۹ خانواده تحت پوشش نیازمند شهرستان طبس توزیع شده است.

خبر طبس: رئیس اداره بهزیستی طبس گفت: در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین ۲۸۰ سبد غذایی با اقلامی مانند گوشت، برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، چای، قند، شکر و سویا تهیه و تاکنون بین ۱۹۹ خانواده تحت پوشش نیازمند شهرستان طبس توزیع شده است.

ریاست اداره بهزیستی طبس در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طبس اظهار کرد: کمک رسانی به افراد تحت پوشش نیازمند یکی از اصلی‌ترین اهداف سازمان بهزیستی می‌باشد که به همین لحاظ به یاری و کمک‌رسانی خیرین توانسته ایم قسمتی از مشکلات جامعه هدف بهزیستی شهرستان را حمایت نماییم.

دکتر وحیدرضا گازرانی یکی از وظایف بهزیستی این شهرستان جمع آوری سبد کالا در ایام سال خصوصا ماه مبارک رمضان ویژه مددجویان حمایتی و توانبخشی دانست و تصریح کرد: به یاری و همت خداوند منان و مهر و موهبت خیرین هر ساله سبدکالا جمع آوری می‌شود که امسال نیز به لطف خدا در دست اجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: با مشارکت خیرین ۲۸۰ سبد غذایی با اقلامی مانند گوشت، برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، چای، قند، شکر و سویا تهیه و تا کنون بین ۱۹۹ خانواده تحت پوشش نیازمند شهرستان طبس توزیع شده که هر سبد کالا به ارزش بیش از پنجاه هزار تومان می باشد.

گازرانی با توجه به اهمیت ماه مبارک رمضان گفت: جهت اطعام مددجویان و توانخواهان در غروب روز ۲۲ ماه مبارک رمضان مصادف با لیالی قدر بین ۲۲۵۰ نفر از خانواده های تحت حمایت، غذای گرم توزیع شده است.

ریاست اداره بهزیستی طبس، به فعالیت‌های حمایتی سه مرکز توانبخشی و دو موسسه خیریه فعال تحت نظارت اداره بهزیستی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: این مراکز علاوه بر فعالیت‌های مددکاری، مشاوره‌ای، آموزشی، سبدهای کالا نیز بین مددجویان توزیع کردند.

گازرانی افزود: پرداخت مستمری ماهیانه، کمک هزینه نگهداری توانبخشی، ازدواج، احداث مسکن، تسهیلات اشتغال، امکانات فنی، ارتوپدی و وسایل توانبخشی از جمله خدماتی است که معلولین و مددجویان تحت پوشش دریافت می‌کنند.

وی در راستای خدمت رسانی بهتر به نیازمندان با مشارکت خیرین تصریح کرد: همانطور که تا کنون هم بخشی مهمی از اعتبارات ما از محل مشارکت های مردمی و به دست خیرین و مسئولین محترم شهرستان تامین شده است نیاز به همکاری در آینده نیز می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 4 =