کمربندی طبس به نام بلوار «مهندس شکیبی» نام‌گذاری شد/ +عکس

امتداد بلوار شهید رجایی طبس تا تأمین اجتماعی این شهر که در حال احداث است به نام بلوار «مهندس شکیبی» نام‌گذاری شد.

خبر طبس: امتداد بلوار شهید رجایی طبس تا تأمین اجتماعی این شهر که در حال احداث است به نام بلوار «مهندس شکیبی» نام‌گذاری شد.

به گزارش خبر طبس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس، اعضای شورای اسلامی شهر در طرحی فوری، بلوار در حال احداث کمربندی به نام مهندس سید ماشاالله شکیبی نماینده ادوار پنجم و ششم مردم طبس در مجلس شورای اسلامی نامگذاری کردند.

رییس شورای اسلامی شهر طبس در این خصوص ضمن تسلیت درگذشت جمعی از شهروندان طبسی و هموطنان ایرانی در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران _ طبس گفت: شهرستان طبس در این سانحه هوایی فرزندان خدوم و ارزشمندی از دست داد و از فیض حضور نیروهایی پرتلاش در عرصه توسعه و عمران محروم گردید.

علیرضا عبدالرحیمی ضمن تجلیل از خدمات ارزشمند مهندس شکیبی در شهرستان طبس افزود: نماینده ادوار پنجم و ششم مردم طبس در مجلس شورای اسلامی خدمات ارزشمندی به منطقه ارائه کرد و از خود یادگارهای عمرانی بسیار خوبی برجای گذاشت.

وی ضمن تسلیت درگذشت سید ماشاالله شکیبی نماینده اسبق مردم طبس تصریح کرد: به منظور ارج نهادن به جایگاه شامخ مرحوم شکیبی بولوار در حال احداث کمربندی حد فاصل بولوار شهید رجایی از میدان در حال احداث پهن کوچه تا میدان معلم به نام مرحوم سید ماشاالله شکیبی نامگذاری شد.

14 دیدگاه دربارهٔ «کمربندی طبس به نام بلوار «مهندس شکیبی» نام‌گذاری شد/ +عکس;

  1. این کار درستی بود چون همه ی ما به مهندس شکیبی مدیون هستیم. اما کاش به نام بقیه ی کسانی که برای طبس زحمت کشیده اند هم بولواری نامگذاری بشه. مثلا شیخ غلامرضا واعظ و آیت الله حائری طبسی . پیشنهاد میکنم میدان واعظ سابق و خیابان واعظ سابق ( پایین محله) رو عوض کنید. یک میدان و بولوار برای آیت الله واعظ بسه. مثلا میدان به نام آیت الله حائری و خیابان واعظ به اسم پدرشان( شیخ غلامرضا) بشه.

  2. جناب اقای عبدالرحیمی ایا درست است که اینگونه عجولانه تصمیم میگیرید ؟ ایا قرار است بعداز مرگ یک نفر از این کار سو استفاده کنیم ؟ ایا درست است برای جمع کردن رای در دوری بعدی شورای شهر خود شیرینی بکنید؟ایا مروم حاج شیخ غلامرضا واظ فرد کمی بودند که خیابانی بنام ایشان نیست؟طبس بزرگتن کمی نداشته که امروز یک کوچه بنام انها نکرده اید کمی فکر کنید ریاست در دنیا ارزشی ندارد نمیدانم شاید برا ی جنابعالی ارزش دارد. در پایان عرض کنم که خدمات مهندس شکیبی برای طبس بر هیچ کس پوشیده نیست ولی فکر نمیکنم ان مرحوم هم سو استفاده از نامش را قبول کند. خدا ایشان و دیگر جان باختگان را رحمت کند / خدا کند هدف شما هم ارج نهادن به مقام این عزیز باشد(مهندس شکیبی)و کوچه ای هم بیاد بقیه جانباختگان بطور عمومی شود

  3. زحمتی که مهندس شکیبی برای طبس کشید هیچ کس تا الان نکرده …. طبس رو آباد کرد . احداث کارخانه کک و سیمان و… ایجاد کار برای جوانان . راه اندازی راه آهن . سد . و هزار مورد دیگه …. خدابیاورزت مهندس در حق طبس پدری کردی .

  4. به دور از سیاست، واقعاً جای تاسف داره نام یک شهید والامقام مثل رجایی رو بردارند و نام مهندس شکیبی رو بذارند…

    1. همشهری عزیز ُ مهندس شکیبی کم برای طبس زحمت کشید . بنده خدا تمام عمرش رو صرف طبس کرد . یکم انصاف داشته باشید …. طبس به مهندس شکیبی خیلی مدیونه ….

      1. فرمایش شما درست – منتها درجه و رتبه مهندس شکیبی تو بهشت بالاتره یا شهید رجایی؟
        من کار ندارم مهندس شکیبی یا شهید رجایی چقدر زحمت کشیدند فقط می خوام بگم کار شورای شهر خیلی اشتباه بوده که نام شهید رو بردارند و به جاش نام یک مهندس رو بذارند می تونستند نام این بلوار در یه جای دیگه که اسم نداره بذارند.

  5. به نام خدا
    ضمن آرزوی غفران الهی برای این عزیزان و امیدوارم درسر سفره امام حسین ع متنعم گرددند به نظر من بهتر بود بلوار را به نام کلیه عزیزان ازدست رفته نامگذاری میکردند مثلا بلوار معراج یا …….. شورای شهر خیلی عجولانه تصمیم گیری کردند چون این عزیان همه انسان بودند و برای خانواده هاشان و مردم طبس عزیز چرا که شورای شهر هیچ میدان یا خیابانی یا بلواری را به نام درگذشتگان زلزله سال ۱۳۵۷ طبس یا مشاهسر گذشته شهر نامگزاری نکرده اند باعث تاسف است کا از احساسات پاک مردم استفاده سیاسی میشود

  6. انصافا ایشان کارهای ماندگاری انجام دادند ؛ ان شاءا… مسئولین در هر برهه طوری عمل نمایند که بعد از خودشان نام نیک از خود باقی گذارند؛ شادی روح ایشان و دیگر متوفیان صلوات و فاتحه.

  7. بیایید برای یک بار هم که شده کینه ها را کنار بگذاریم وبرای اعتلای ایران وایرانی در کنار هم با سعه ی صدر تحملمان را بالا ببریم ودست در دست هم بدور از رنگها وجناحها وخط کشی هایی که جز تخریب کاردیگری از دستش بر نمی آید از گذشته درس بگیریم

  8. باسلام
    باز هم مرده پرستی کاش وقتی زنده بود تجلیل میکردیم
    چرا ما ایرانی ها وقتی زنده هستیم همدیگه رو نمی تونیم تحمل کنیم ووقتی میمیریم عزیز میشیم یه فکری باید کرد با این همه مرده پرستی
    خدایش رحمت کناد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هجده =