پیگیری علت حادثه سانحه هوایی ایران ۱۴۰ تا حصول نتیجه

استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولان استان در کنار نماینده مردم طبس در مجلس، تا مشخص شدن علت حادثه پیگیر احقاق‌حق جانباختگان این سانحه هوایی خواهند بود.

خبر طبس: استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولان استان در کنار نماینده مردم طبس در مجلس، تا مشخص شدن علت حادثه پیگیر احقاق‌حق جانباختگان این سانحه هوایی خواهند بود.

به گزارش خبر طبس به نقل از خبرگزاری تسنیم، وجه الله خدمتگزار صبح امروز در مراسم تشییع جانباختگان سانحه طبس، ضمن تسلیت به مردم طبس، از پیگیری تشییع جنازه‌های سقوط هواپیما از نخستین دقایق این حادثه در تهران خبر داد.

وی ضمن تقدیر از مسئولان کشور در موافقت با تدفین این اجساد در شهرستان طبس، پیام تسلیت رئیس جمهور، وزیر کشور و اعضای هیئت دولت را ابلاغ کرد.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: مسئولان استان در کنار نماینده مردم طبس در مجلس، تا مشخص شدن علت حادثه پیگیر احقاق‌حق جانباختگان خواهند بود.

خدمتگزار، سید ماشالله شکیبی را یکی از بهترین یاران خود دانست و ضمن احترام به روح بلند وی، برای تمام کشته‌شدگان این حادثه آرزوی علو درجات کرد.

بنا به این گزارش، استاندار خراسان جنوبی روز گذشته وارد طبس شد و پس از زیارت ساحت مقدس حضرت حسین ابن موسی الکاظم(ع)، برای عرض تسلیت با خانواده‌های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران- طبس دیدار و با آن‌ها ابراز همدردی کرد.

2 دیدگاه دربارهٔ «پیگیری علت حادثه سانحه هوایی ایران ۱۴۰ تا حصول نتیجه;

  1. اینکه آقای استاندار از مسئولان کشور جهت موافقت آنان با تدفین اجساد در طبس تقدیر کرده اند یعنی چه مگه قرار بود جای دیگری خاکسپاری شوند این عزیزان اهل طبس بوده اند و باید در طبس هم تدفین شوند چرا مسئولین بدون فکر حرف می زنند نکنه اجساد رو می خواستن تهران نگهدارند این دیگه از اون حرفاست ………..

    1. منظور شما ازاین جمله استاندار چیست؟وی ضمن تقدیر از مسئولان کشور در موافقت با تدفین این اجساد در شهرستان طبس، پیام تسلیت رئیس جمهور، وزیر کشور و اعضای هیئت دولت را ابلاغ کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هجده =