طرح اصلاحات ترافیکی شهر طبس اجرا شد

شهردار طبس از اجرای طرح اصلاحات ترافیکی این شهر با انجام عملیات خط‌کشی معابر اصلی شهر طبس به طول ۳۰ هزار متر خبر داد.

خبر طبس: شهردار طبس از اجرای طرح اصلاحات ترافیکی این شهر با انجام عملیات خط‌کشی معابر اصلی شهر طبس به طول ۳۰ هزار متر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس، علی اشرفیان با اشاره به اجرای طرح اطلاحات ترافیکی شهر طبس در سال ۹۳ اظهار داشت: خط کشی راه ها از علائم ترافیکی مهم محسوب می شود که نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان داشته و وجود خط کشی ها بصورت عمودی و افقی در خیابان ها بسیار ضروری است و این مهم تاثیر بسزایی در روان سازی ترافیک دارد.

شهردار طبس تاکید کرد: هدف از انجام خط کشی در خیابان ها و معابر سطح شهر فراهم آوردن محوری قابل رویت در طول شبانه روز و تسهیل در امر عبور و مرور رانندگان در این محورها ست و به همین جهت اجرای این عملیات با جدیت در دستور کار اجرایی مجموعه شهرداری طبس قرار گرفته است.

اشرفیان ضمن تقدیر از همکاری پلیس راهور طبس در انجام عملیات خط کشی و کنترل عبور و مرور، تصریح کرد: این خط کشی ها به طول ۳۰ هزار متر و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال در بلوار های امام خمینی(ره)، غدیر، امیرالمومنین(ع)، ولایت، معلم، جوان، شهید نواب صفوی، خرمشهر، امام رضا(ع)، شهید عباسپور، شهید باهنر و ادامه بلوار ۱۵ خرداد تا میدان شهید جعفری دیهشک انجام شد.

شهردار طبس از واحد ترافیک شهرداری به منظور انجام عملیات اجرایی خط کشی معابر شهری در ۶ روز تقدیر کرد و گفت: برای جلوگیری از به وجود آمدن ترافیک در ساعات تردد خودورها، یک تیم عملیاتی مشخص این خط کشی ها را در ساعات پایانی شب انجام دادند.

مسوول واحد ترافیک شهرداری طبس نیز از شروع عملیات بهسازی سرعت کاه های سطح شهر برابر با استانداردهای پلیس راهور خبر داد.

سید علیرضا میرزاده افزود: عملیات نصب علایم هشدار دهنده الکترونیکی و چراغ های جدید بازدارنده در سرعت کاه ها آغاز شده که اولین سری آن در بولوار شهید مطهری نصب گردید.

دیدگاهی در “طرح اصلاحات ترافیکی شهر طبس اجرا شد

  1. سلام باید بگم که متاسفانه شهرداری پول هاش رو دور ریخته کیفیت بسیار بد خط کشی های سطح شهر واقعا افتضاح است به خاطر همین مسئله به شما قول می دم هنوز یک ماه نشده تمام خط کشی ها پاک بشن .یا این رنگهای سفید درزمان کمی روی اسفالت پخش شده یااینکه مواد اضافه داخل رنگها مثل تینر وغیره ان زیاد است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =