ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود

مدیرعامل آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس گفت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت تحت نظر مدیریت توانمند اسلامی آستان قدس رضوی در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که کیفیت بخشیدن، تعمیق و انتقال پیام با انجام برنامه‌های متنوع در دستور کار قرار دارد.

خبر طبس: مدیرعامل آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس گفت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت تحت نظر مدیریت توانمند اسلامی آستان قدس رضوی در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که کیفیت بخشیدن، تعمیق و انتقال پیام با انجام برنامه‌های متنوع در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی موسسه آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، پنجمین نشست کمیته اجرایی اولین همایش پژوهشی حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی در دفتر مدیرعامل موسسه حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) و زیارتگاه آیت الله مدرس(ره) برگزار شد.

در این نشست سپهریان مدیرعامل موسسه ضمن خوش آمدگویی، تبریک انتصاب محبی به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی، دستور کار جلسه را تشریح و اظهار داشت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت تحت نظر مدیریت توانمند اسلامی آستان قدس رضوی در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که کیفیت بخشیدن، تعمیق و انتقال پیام با انجام برنامه‌های متنوع در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: همایش حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی فرهنگی-هنری امام رضا(ع) و تلاش دست اندرکاران بصورت جدی پیگیری تا ان‌شاء‌الله با برگزاری خوب این همایش و تلاش در جهت ارتقاء علمی سطح آن، بتوان اقدام بزرگ در راستای اهداف عالیه نظام اسلامی برداشت.

در ادامه محبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی ضمن ارائه گزارش از تمهیدات انجام شده در اداره کل جهت برگزاری همایش افزود: همه ایران از تشعشع نور حضرت رضا(ع) بهره مندند و امروز خوشبختانه با مدیریت حضرت آیت الله واعظ طبسی که از یاران صدیق حضرت امام خمینی(ره) بودند تغییرات بسیار چشمگیری در فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، خدماتی و … آستان قدس رضوی بوجود آمده است.

وی در پایان تصریح کرد: به لطف خدا با برنامه ریزی دقیق و تلاش بیشتر، همایش در خور شان نام آستان قدس رضوی و مردم ولایتمدار و متدین طبس برگزار شود و حاضرین در همایش بهره لازم را ببرند.

همچنین در این نشست زمزم سرپرست معاونت امور هنری و مدیریت روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی، فیاضی مدیر آستان مبارک و فروزان معاون فرهنگی موسسه و تبیین ریزبرنامه به ارائه گزارش پرداختند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی و هیات همراه در پایان از کتابخانه حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) و تالار همایش‌های میقات‌الرضا بازدید و با خدمات آستان قدس رضوی در منطقه بیشتر آشنا شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 13 =