از هفته آینده پرواز تهران-طبس توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می‌شود

استاندار خراسان جنوبی خبر داد: از هفته آینده پروازهای تهران – طبس و بیرجند توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می‌شود.

خبر طبس: استاندار خراسان جنوبی خبر داد: از هفته آینده پروازهای تهران-طبس و بیرجند توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور مهندس محفوظی معاون مجلس و امور حقوقی وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشور و دکتر عبدالله‌زاده نماینده مردم شهرستان های طبس،فردوس،سرایان و بشرویه در مجلش شورای اسلامی برگزار شد، شرکت و مباحث و موضوعات مرتبط با حوزه راه‌ها در استان را مورد پیگیری قرار داد.

در این جلسه تامین پروازهای تهران-طبس و بیرجند و بالعکس مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد از هفته آینده این پروازها توسط شرکت هواپیمایی ماهان به انجام برسد.

این گزارش حاکیست همچنین استاندار خراسان جنوبی موضوع تامین اعتبار طرح مطالعاتی اتصال استان به راه آهن را مورد بحث و بررسی قرار داد که طی دستور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری مبلغ ۲میلیارد تومان اعتبار به منظور اجرای طرح مطالعاتی راه آهن استان به شرکت مادر تحصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور بابت احداث راه آهن نهبندان – بیرجند – قاین و گناباد اختصاص یافت.

گفتنی است ،د‌ر این جلسه مقرر شد مابقی اعتبارات مورد نیاز در این زمینه نیز در اسرع وقت از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری به استان ابلاغ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =