بهره‌برداری از ۱۰ پروژه زیربنایی و خدماتی جهاد کشاورزی شهرستان طبس

سرپرست معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان طبس گفت: به مناسبت هفته دولت تعداد ۱۰ پروژه زیربنایی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیون تومان به طور همزمان در محل روستای جمز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خبر طبس: سرپرست معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان طبس گفت: به مناسبت هفته دولت تعداد ۱۰ پروژه زیربنایی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به طور همزمان در محل روستای جمز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، داوود بخشایی سرپرست معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان طبس اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت تعداد ۱۰ پروژه زیربنایی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با حضور مسوولین محترم استانی و محلی بطور همزمان در محل روستای جمز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی گفت: این پروژه ها شامل بازسازی و نوسازی قنوات، لایروبی و جابجایی چاه آب کشاورزی می‌باشد که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها علاوه بر تثبیت و ایجاد اشتغال جدید برای ۱۰ نفر، تعداد ۱۱۱ خانوار از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

سرپرست معاونت سازمان و مدیرجهادکشاورزی هدف از اجرای این پروژه‌ها را افزایش راندمان آبیاری، افزایش تولید، بالا بردن توان اقتصادی کشاورزان برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 13 =