قطار محلی طبس – مشهد ارتقا یافت/ +عکس

مدیرکل راه آهن شرق گفت: سازمان قطار محلی طبس – مشهد ارتقا یافته و دارای سه نوع سالن و سیستم تهویه مطبوع است.

خبر طبس: مدیرکل راه آهن شرق گفت: سازمان قطار محلی طبس – مشهد ارتقا یافته و دارای سه نوع سالن و سیستم تهویه مطبوع است.

به گزارش پایگاه پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل راه آهن شرق، محمدابراهیم اقبالی گفت: این واگن‌ها که از سوم شهریور بلیت‌های آن به فروش می‌رسد متعلق به شرکت راه آهن شرقی بنیاد است.

وی افزود: این قطار دارای ۳ نوع سالن شامل لوکس ۴ نفره، کوپه‌ای مبله ۶ نفره و اتوبوسی است که تمامی سالن‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع سرمایش و گرمایش و همچنین تلویزیون است.

مدیرکل راه آهن شرق قیمت بلیت لوکس ۴ نفره ۲۶ هزار و ۵۰۰ ، کوپه‌ای مبله ۲۰ هزار و ۵۰۰ و اتوبوسی ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

اقبالی گفت: در سازمان این قطار ۴ واگن اتوبوسی قرار دارد که هر واگن ۶۶ مسافر گنجایش داشته و همچنین یک سالن آن ۱۰ کوپه ۴ تختی داشته و یک سالن آن نیز ۱۰ کوپه مبلی ۶ نفره دارد.

وی ارتقا این قطار را هدیه راه آهن شرق به مردم منطقه به مناسبت هفته دولت اعلام کرد و افزود: این اقدام در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم محروم شهرستان طبس و شهرهای طول مسیر انجام شد و مشکلات قطار قبلی که فاقد تهویه بود را ندارد.

تصاویر:

6 دیدگاه دربارهٔ «قطار محلی طبس – مشهد ارتقا یافت/ +عکس;

  1. اگر دنبال پیشرفت وتوسعه شهر هستید چرا از قطارهای سریع السیر استفاده نمی کنید، مگر شما هدفتان خدمت به مردم نیست چرا باید مردم شهر ما از قطارهای اتوبوسی استفاده کنند ولی مردم سایر شهرها از قطارهای بروز وبهتر چرا باید همیشه بهترینها برای دیگران باشد وبدترها برای طبس با حرف هم درست نمی شود باید در عمل وبصورت عینی دید چون قبلا هم خیلی ها وعده دادند وانجام نشد

  2. به نام خدا. از جناب آقای اقبالی ، مدیر کل محترم راه آهن شرق و همه مسئولینی که دست اندرکار این ارتقا بوده اند صمیمانه سپاسگزایم. ضمن آنکه بسیاری از شاخصه های توسعه شهرستان طبس ، من جمله راه آهن ، برای همیشه یاد شادروان مرحوم آقا سید ماشاالله شکیبی را زنده نگاه خواهد داشت. نثار روح پر فتوحشان؛رحم الله من یقرئ الفاتحه مع صلوات والاخلاص.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =