لزوم مرور و بازخوانی خدمات نظام اسلامی در قبل و بعد از انقلاب

امام جمعه طبس با اشاره به اهمیت هفته دولت گفت: این بهترین فرصت است که ما زندگی گذشته و حال خود را بازخوانی نموده تا ارزش‌های انقلاب اسلامی بیش از پیش آشکار شود.

خبر طبس: امام جمعه طبس با اشاره به اهمیت هفته دولت گفت: این بهترین فرصت است که ما زندگی گذشته و حال خود را بازخوانی نموده تا ارزش‌های انقلاب اسلامی بیش از پیش آشکار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت‌‌الاسلام ابراهیم مهاجریان‌‌مقدم امام جمعه طبس در ابتدای خطبه اول از خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه که در آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم‌(ع) ایراد گردید وی ابتدا ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت سالروز آغاز دهه کرامت به یکی از ویژگی‌های متقین اشاره کرد و اظهار داشت: از نشانه‌های انسان‌های با تقوا آن است که به واجبات خدا عمل نموده و نسبت به انجام آن اهتمام می‌ورزند.

حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم با بیان اینکه در دوران جاهلیت عده‌ای همواره در صدد نابودی جایگاه زن و دختر بودند تصریح نمود: البته در دنیای امروز نیز بدخواهان اسلام با اتکا به رسانه‌های خود می‌گویند اسلام حق زن را درست ادا نکرده که این مخالف موازین و گفته‌های اسلامی است.

امام جمعه طبس همچنین به اهمیت و جایگاه فرزند دختر اشاره کرد و افزود: هرکس را که خداوند فرزند دختری هدیه نماید و پدر و مادر نیز در مسیر صحیح او را تعلیم و تربیت دهند چنین دختری وسیله‌ای جهت آزادی آنان از آتش جهنم خواهد بود.

خطیب نماز جمعه طبس ادامه داد: در روایات اسلامی بار‌ها به آثار زیارت حضرت معصومه‌(س) اشاره شده که نتیجه چنین زیارتی بهشت است و این خود بار دیگر به جایگاه و منزلت رفیع فرزند دختر اشاره دارد..

حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم در ابتدای خطبه دوم ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار داشت: به فرموده امام علی‌(ع) یکی از ویژگی‌های انسان با تقوا آن است که همیشه حق را می‌بیند و مبنا و ملاک خود را حقیقت قرار می‌دهد اگرچه به ضرر و زیان او باشد.

امام جمعه طبس در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت هفته دولت اشاره کرد و افزود: این بهترین فرصت است که ما زندگی گذشته و حال خود را بازخوانی نموده تا ارزش‌های انقلاب اسلامی بیش از پیش آشکار شود.

وی ادامه داد: این حائز اهمیت است که ما بدانیم پیش از انقلاب کجا بودیم و الان به لطف الهی در کدام مسیر قرار داریم.

پیروزی مردم غزه و فلسطین بر دشمن صهیونیستی، شکار پهپاد اسرائیل توسط مدافعان حریم انقلاب اسلامی، سالروز شهادت شهیدان رجائی و با هنر، سالروز تجلیل از بقاع متبرکه، روز بزرگداشت احمد بن موسی، روز مبارزه با استعمار انگلیس، روز تعاون و همچنین هفته حج از جمله مناسبتهایی بودند که حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم امام جمعه طبس به آنان پرداخته و پیرامون هر یک توضیحاتی را ارائه نمود.

لازم به ذکر است نمازگزاران طبس به شکرانه پیروزی مردم غزه بر دشمن صهیونیستی به اقامه نماز شکر پرداختند.

همچنین بین دو خطبه و به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجائی و با هنر و هفته دولت، هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به ایراد سخنانی پرداخت که مشروح گفته‌ها متعاقبا منتشر خواهد شد.

5 دیدگاه دربارهٔ «لزوم مرور و بازخوانی خدمات نظام اسلامی در قبل و بعد از انقلاب;

  1. آقا مسعود از همه جا بی خبر -یک سری فرمانداری بزن ببین آقای فرمانداری که اینقدر سنگشان را به سینه می زنی آیا مشکلت را حل می کنند یا خیر -بعد اظهار نظر کن .آقای هاشمی بجای اینکه خودشان به مشکلات رسیدگی نمایند مشکلت را به چه کسی ارجاع می دهند ووی چگونه برخورد می نماید .

    1. دوست عزیز؛ بهتره شما وقت بذارید و یه بار دیگه دیدگاه من رو بخونید.
      بنده مستقل می اندیشم و.نیاز به این کارایی که حضرت عالی در نقطه نقطه ی زندگیتون انجام میدید ندارم.
      اما در اینجا فکر می کنم حق با جناب فرماندار هستش. لزوما تائید حرف کسی به معنای سنگ اون به سینه زدن نیست.

  2. فرافکنی آقای فرماندار در سخنان نماز جمعه حاکی از این است که در طبس اتحاد و وحدت وجود ندارد .ایشان با این بیانات فرار خود را ازطبس توجیه کردند و خدا حافظ آقای هاشمی

    1. فعلا نوشته های شما به فرافکنی بیشتر شباهت داره؛ مشروح صحبت های آقای فرماندارو بخونید و ببینید آیا واقعیت موجود را گفته اند یا نه..
      ایشون فرمودند هرکس بر طبل اختلاف می‌ کوبد جلوی او را بگیرید، آیا این حرف بدیه؟؟
      گفته اند: توسعه فقط و فقط در گرو همگرایی و در گرو وحدت است، آیا این بده؟
      فرمودند وقتمو تو حواشی تلف نخواهم کرد. اینها کجاش فرافکنی هستش؟؟
      نکنه میخواید بگید شهرمون گل و بلبله و اصلا هم توش اختلاف نیست؟ باید واقعیات رو همانطور که هست بشناسیم. تموم حرف ایشون این بود که نباید با تفرقه افکنی مانع پیشرفت و توسعه طبس بشیم که بنده هم باهاشون موافقم و به این شهامتشون درود می فرستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 7 =