واکسیناسیون ۸۵۲ نفر از حجاج طبسی توسط هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طبس گفت: واحد واکسیناسیون جمعیت هلال احمر طبس مستقر در پایگاه امداد این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون به ۸۵۲ نفر از حجاج خدمات ارائه کرده است.

خبر طبس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طبس گفت: واحد واکسیناسیون جمعیت هلال احمر طبس مستقر در پایگاه امداد این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون به ۸۵۲ نفر از حجاج خدمات ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حسینعلی فخاری در جمع خبرنگاران از واکسیناسیون ۸۹ نفر از حجاج این شهرستان توسط هلال احمر در مرداد ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هماهنگی کاروان های حج و زیارت با توجه به تشرف متقاضیان به حج تمتع انجام می شود.

وی افزود: ارتقای سلامت زائران و جلوگیری از بیماری های واگیردار از جمله اهداف طرح واکسینه شدن حجاج است.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس اظهار داشت: در زمینه تامین سلامت مردم، هلال احمر در تمام شرایط ظرفیت و آمادگی جامع برای واکسیناسیون زائران را دارد .

فخاری بیان کرد: در خرداد ماه نیز ۱۶۰ نفر از زائران عمره گذار توسط هلال احمر شهرستان طبس ویزیت شدند.

وی خاطر نشان کرد: واحد واکسیناسیون جمعیت هلال احمر طبس مستقر در پایگاه امداد این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون به ۸۵۲ نفر از حجاج خدمات ارائه کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: همچنین اعضاء و پرسنل این جمعیت ۲۰ واحد خون به نیازمندان اهدا کردند.

فخاری افزود: در فراخوانی از اعضای جمعیت هلال احمر طبس جهت اهدای خون روز گذشته ۲۵ نفر مراجعه کردند که در مجموع ۲۰ نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی فعالیت جمعیت هلال‌احمر، نیروهای پرتلاش این نهاد از این امر خیر غافل نبوده بلکه سعی کرد‌ه‌اند به طور مناسب و مطلوب در این صحنه ‌های خیرخواهانه حاضر شده و در اهدای خون به عنوان اهدای سلامتی مشارکت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 18 =