مطالبات بازنشستگان آموزش و پرورش طبس پرداخت شد

مدیر آموزش و پرورش طبس گفت: در تابستان امسال تمامی مطالبات بازنشستگان قبل از سال ۱۳۸۶ به مبلغ یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال پرداخت شد.

خبر طبس: مدیر آموزش و پرورش طبس گفت: در تابستان امسال تمامی مطالبات بازنشستگان قبل از سال ۱۳۸۶ به مبلغ یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال پرداخت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، محمود جلالی در شورای آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به برگزاری سی و یکمین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش در تهران، آموزش و پرورش طبس به عنوان نماینده آموزش و پرورش مناطق، مشکلات و ابهامات را در استان جمع‌آوری و به نمایندگی از خراسان جنوبی در این اجلاس، موارد را در کمیته‌های مختلف اجلاس مطرح کرد.

وی با اشاره به توانمندی آموزش و پرورش طبس، افزود: برگزاری طرح هجرت سه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، ساماندهی و مدیریت نیروی انسانی، مرمت و بازسازی مدارس، تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری و دعوت از نخبگان برای آموزش به دانش‌آموزان برتر شهرستان، برخی از اقدامات انجام شده در تابستان امسال بوده است.

مدیر آموزش و پرورش طبس بیان کرد: در تابستان امسال تمامی مطالبات بازنشستگان قبل از سال ۱۳۸۶ به مبلغ یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال پرداخت شد.

جلالی تصریح کرد: در راستای ارتقابخشی به کمیت و کیفیت آموزشی، طبس میزبان ۴۰ نفر از نخبگان کشوری است.

وی توجه به آموزش و پرورش را توجه به زیرساخت‌ها، پویایی و رسیدن به تکامل دانست و گفت: تکامل آموزش و پرورش مستلزم عزم ملی، همدلی و همگرایی است.

مدیر آموزش و پرورش طبس بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از تمام ظرفیت خود برای ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش و پرورش استفاده کنند.

جلالی با اشاره به برنامه‌های زیربنایی دولت برای مبارزه با بی‌سوادی، تصریح کرد: انسداد مبادی بی‌سوادی، طرح سواد آموزی افراد ۱۰ تا ۲۰ سال و طرح شناسایی پدران و مادران کم‌سواد از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش، اظهار کرد: مربیان هنری باید مورد توجه قرار گیرند تا در زمینه مسابقات فرهنگی و هنری مشکلی در طبس وجود نداشته باشد و این شهرستان بتواند رتبه نخست استان را در این زمینه کسب کند.

مدیر آموزش و پرورش طبس گفت: شهرستان طبس در ثبت‌نام الکترونیکی دانش‌آموزان، رتبه نخست استانی را کسب کرده است.

در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش طبس مقرر شد برای رفع نقیصه بی‌سوادی، بخشداری‌ها، دهداری‌ها و شوراهای اسلامی روستا با تعامل و همکاری با آموزش و پرورش در راستای انسداد مبادی بی‌سوادی، شناسایی افراد بی‌سواد و فراهم کردن زمینه برای برگزاری کلاس‌های سوادآموزی اقدام کنند.

تمهید مقدمات لازم برای بازگشایی مدارس توسط شورای اسلامی و شهرداری با فراهم کردن آراستگی و نظافت میادین و خیابان‌ها و تهیه گل برای روز شکوفه‌ها و روز بازگشایی، استفاده عموم به ویژه اولیا از سرویس‌های ایاب و ذهاب شهری به صورت رایگان در روز بازگشایی مدارس از دیگر مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش بود.

در پایان مدیر آموزش و پررورش طبس، مهدی الاهی، اصغر امینی و رضا جعفریان را به ترتیب به عنوان معاونان جدید توسعه مدیریت و پشتیبانی، آموزشی و پرورشی و تربیت بدنی معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 7 =