ساخت ۲ آموزشگاه و تکمیل ۲ خوابگاه آموزشی در طبس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس گفت: در حال حاضر دو آموزشگاه در شهرک مهر طبس در حال ساخت و دو خوابگاه آموزشی در طبس و دیهوک در حال تکمیل شدن است.

خبر طبس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس گفت: در حال حاضر دو آموزشگاه در شهرک مهر طبس در حال ساخت و دو خوابگاه آموزشی در طبس و دیهوک در حال تکمیل شدن است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس محمود جلالی اظهار کرد: در سال ۱۳۰۶ هجری شمسی آقای میرزا‌صادق‌خان زرنگ‌نیا نخستین شخصی بود که به حکم حکومتی به عنوان مدیر مدرسه چهار کلاسه طبس انتخاب و نخستین مدرسه طبس راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: در زلزله دلخراش سال ۱۳۵۷ مدارس شهرستان طبس با خاک یکسان شد و با آغاز انقلاب اسلامی ساخت‌و‌ساز در طبس در حوزه آموزش و پرورش انجام گرفت.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس افزود: اعتبارات دولتی و کمک خیران مدرسه‌ساز و افراد نیکوکار سبب ارتقای فعالیت‌های کمی و کیفی در آموزش و پرورش شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۹ واحد آموزشی در منطقه دیهوک و ۱۱۹ واحد آموزشی در بخش مرکزی و شهر طبس دایر است.

جلالی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر دو آموزشگاه در شهرک مهر طبس در حال ساخت می‌باشد و دو خوابگاه آموزشی در طبس و دیهوک در حال تکمیل شدن است و در زیباشهر طبس ساخت یک باب واحد آموزشی کلنگ‌زنی شده است.

این مقام مسئول گفت: اعتبار اختصاص یافته به آموزش و پرورش شهرستان طبس ۱۲ میلیارد ریال است که در صورت اختصاص شاهد رشد مطلوبی خواهیم بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس اضافه کرد: در حوزه پرورشی، اعتبارات به مبلغ قابل توجهی افزایش یافته است که به محض ابلاغ اعتبار به شهرستان شاهد تحول در این حوزه نیز خواهیم بود.

جلالی وجود مدارس غیردولتی را در شهرستان اندک دانست و گفت: از ابتدای آغاز به کارم پیگیر مجوزهای مدارس خاص از قبیل استعدادهای درخشان و مدارس هیئت امنایی هستم که با آغاز به کار این مدارس نویدبخش آینده‌ای درخشان برای شهر دارالمومنین طبس خواهیم بود.

دیدگاهی در “ساخت ۲ آموزشگاه و تکمیل ۲ خوابگاه آموزشی در طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =