پیشرفت ۳۰ درصدی خط انتقال گاز شهر عشق‌آباد طبس

رئیس اداره گاز شهرستان طبس گفت: خط انتقال گاز شهر عشق‌آباد به طول تقریبی۳۷ کیلومتر و قطر ۱۰ اینچ ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خبر طبس: رئیس اداره گاز شهرستان طبس گفت: خط انتقال گاز شهر عشق‌آباد به طول تقریبی۳۷ کیلومتر و قطر ۱۰ اینچ ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عباس پاکدل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس اظهار کرد: تعداد مشترکان گاز شهرستان طبس بالغ بر ۱۳ هزار و ۲۰۵ مشترک است.

وی گفت: تاکنون بیش از ۲۵۷ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و ۷ هزار و ۷۰۰ علمک گاز در شهر طبس و روستاها اجرا و نصب شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان طبس ادامه داد: میزان مصرف گاز طبیعی از ابتدای بهره‌برداری در شهرستان طبس تاکنون حدود ۳۰ میلیون متر مکعب است که بالغ بر ۶ میلیون متر مکعب آن مربوط به سال جاری می‌شود.

پاکدل از کلنگ‌زنی خط انتقال گاز به شهر عشق‌آباد طبس در دهه فجر سال گذشته خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این خط در حال اجرا است که از خط اصلی انتقال گاز بشرویه به طبس در روستای ده‌محمد منفک می‌شود.

وی اضافه کرد: خط انتقال گاز شهر عشق‌آباد به طول تقریبی ۳۷ کیلومتر و قطر ۱۰ اینچ ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره گاز شهرستان طبس افزود: این خط لوله با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریالی در حال اجرا است و تامین بخشی از کالاهای مورد نیاز شهر عشق‌آباد در دست اقدام می‌باشد.

پاکدل خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۱ روستای طبس از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌باشند و پیش‌بینی می‌گردد یک روستای دیگر این شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر ۸.۵ میلیارد ریال تا پایان سال جاری از این نعمت برخوردار شوند.

وی در پایان گفت: تمام اعتبارات مورد نیاز شهرستان از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین می‌شود و در حال حاضر مراحل طراحی اداره گاز شهرستان طبس در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =