بهره‌مندی دانشجویان دانشگاه آزاد طبس از تسهیلات کوتاه مدت دانشجویی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس گفت: از سال ۷۴ تاکنون ۳ هزار و ۶۴۰ دانشجو از تسهیلات کوتاه مدت دانشجویی این دانشگاه برای پرداخت هزینه شهریه بهره‌مند شده‌اند.

خبر طبس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس گفت: از سال ۷۴ تاکنون ۳ هزار و ۶۴۰ دانشجو از تسهیلات کوتاه مدت دانشجویی این دانشگاه برای پرداخت هزینه شهریه بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، محمد ناظمی اظهار داشت: اعطای وام دانشجویی برای پرداخت مقداری از هزینه‌های شهریه به دانشجویان در طول سال صورت می‌گیرد.

وی به شرایط پرداخت وام دانشجویی به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس اشاره و تصریح کرد: شرایط وام از طریق صندوق رفاه دانشجویی با ارسال درخواست، مدارک و فرم‌های مربوطه در هر ترم به صورت وام از بابت قسمتی از هزینه‌های شهریه دانشجویان و با زمان کوتاه مدت پرداخت می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس ادامه داد: از ابتدای سال تاسیس این دانشگاه که سال ۱۳۷۴ بوده است تاکنون ۳ هزار و ۶۴۰ دانشجو از تسهیلات وام کوتاه مدت دانشجویی این دانشگاه استفاده کرده‌اند.

ناظمی با بیان این‌که نقل و انتقال دانشجویان در این دانشگاه براساس مفاد آیین‌نامه صورت می‌گیرد، یادآور شد: دانشجویان متقاضی برای نقل و انتقال برابر بخشنامه ثبت‌نام و طبق مفاد آیین‌نامه مربوطه مدارک خود را بر روی سایت مربوطه وارد می‌کنند و بعد از بررسی درخواست دانشجو چنانچه شرایط محرز باشد با درخواست انتقالی دانشجو موافقت می‌شود.

وی به بخشی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشجویان و اساتید این دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد ۱۰۰ مقاله علمی توسط اساتید و دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد واحد طبس ارائه شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاهی در “بهره‌مندی دانشجویان دانشگاه آزاد طبس از تسهیلات کوتاه مدت دانشجویی

  1. چرا شهریه ها اینقدر زیاد است؟/
    اعتراضات گسترده دانشجویان دانشگاه آزاد پیرامون افزایش غیرمعمول شهریه
    farsnews.com/newstext.php?nn=13930624001259

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =