گزارش تصویری/ نمایشگاه ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و محصولات روستا‌های بخش مرکزی طبس

شب گذشته نمایشگاه ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و محصولات روستا‌های بخش مرکزی طبس افتتاح گردید.

خبر طبس: شب گذشته نمایشگاه ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و محصولات روستا‌های بخش مرکزی طبس افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، این نمایشگاه تا روز پنج‌شنبه ۱۷ مهرماه، صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت ۵ تا ۹ در مجاورت میدان پلیکان طبس برپا خواهد بود.

تصاویر:

3 دیدگاه دربارهٔ «گزارش تصویری/ نمایشگاه ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و محصولات روستا‌های بخش مرکزی طبس;

  1. ما فکر میکردیم روستاییها حداقل به لحاظ چهره ساده و موجه باشن ولی اینطور که توی عکسای بالا مخصوصا ۶ و ۷ میبینیم تاثیرمدرنیته رو میشه به شکل واقعا عجیبی تو چهره این عزیزان دید به نظر میاد یک نوع جهش فرهنگی کاملا غیر منطقی داره شکل میگیره در فرهنگ روستاییان که اسیب های رو هم به خودشون و هم به جوامع شهری وارد می کنند

  2. نمایشگاه نسبتا جالب بود ولی ای کاش در عمل هم چنین باشد آری اگر حساب باشد مردم روستا نباید نان ،شیر،میوه و محصولات غذایی از قبیل مرغ و تخم مرغ و…. از شهرها تهیه کنند زنان و مردان روستایی در گذشته اوقات فراغت را با تولید مواد غذایی و صنایع دستی پر میکردند اما امروز اکثرا به شهرها مهاجرت کرده و بیشتر به مشاغل کاذب و مشاغل دولتی روی آوردند از طرفی بالغ بر۸۵ درصد کارکنان ادارات از روستاها میباشند که به شهرها مهاجرت کرده اندو همینطور مردم از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ مهاجرت کرده اند این نتیجه دادن امکانات رفاهی و اعتبارات کلان به شهرهای بزرگ است که مانند یک غده سرطانی رشد کرده اند و حالا بدنبال اعتبار بیشتر برای مشکلات پیش آمده اگر اعتبارات و امکانات ابتدا به روستاها و سپس به شهرهای کوچک وبعد به مراکز استان ها وشهرهای بزرگ داده میشد چنین وضعیتی نداشتیم در گذشته اوقات فراغت کودکان با چرانیدن دام،قالی بافی ،حکاکی ،و…. پر میشد اما امروز فیلمهای تلویزیونی در نتیجه نسلی که در امر تولید فعال بود به نسلی غیر مثمر تبدیل گشته و هزاران مشکل….

  3. خیلی ممنونم از عکسهای خوبی که گرفتین؛
    طبسی ها یک بار دیگه نشون دادند که از برپایی اینگونه نمایشگاه ها و نشون دادن ظرفیت های اون استقبال خیلی زیادی میکنن، امیدوارم همیشه و در هر حال حمایت ها و پشتیبانی های لازم صورت بگیره و اولین بار و آخرین بار نباشه. سپاس از شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + نه =