نیروهای انتظامی با مردم مدارا گونه و با اخلاق نیکو رفتار کنند

امام جمعه طبس با بیان این که تمامی مسئولان نظام اسلامی باید شرح صدر داشته و با مردم مدارا گونه رفتار کنند تصریح نمود: نیروهای مسلح و همچنین نیروهای انتظامی باید در این زمینه توجه بیشتری داشته و حتی در برخورد با مجرمین نیز لازم است با اخلاق نیکو رفتار نمایند.

خبر طبس: امام جمعه طبس با بیان این که تمامی مسئولان نظام اسلامی باید شرح صدر داشته و با مردم مدارا گونه رفتار کنند تصریح نمود: نیروهای مسلح و همچنین نیروهای انتظامی باید در این زمینه توجه بیشتری داشته و حتی در برخورد با مجرمین نیز لازم است با اخلاق نیکو رفتار نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، جمعی از کارکنان نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حجت‌الاسلام مهاجریان مقدم، امام جمعه طبس دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام مهاجریان مقدم امام جمعه طبس ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به بخشی از نامه امیرالمونین (ع) به مالک اشتر اشاره کرد و اظهار داشت: تکریم و احترام به افراد زیر دست از جمله موارد با اهمیتی بوده که فرماندهان و نیروهای محترم انتظامی می‌توانند نسبت به آن توجه بیشتری داشته باشند.

وی ضمن بیان این مطلب که تمامی مسئولان نظام اسلامی باید شرح صدر داشته و با مردم مدارا گونه رفتار کنند تصریح نمود: نیروهای مسلح و همچنین نیروهای انتظامی باید در این زمینه توجه بیشتری داشته و حتی در برخورد با مجرمین نیز لازم است با اخلاق نیکو رفتار نمایند.

امام جمعه طبس با بیان این مطلب که امیرالمومنین (ع) در نامه یاد شده به گزینش نیروهای مسلح اشاره کرده‌اند اظهار داشت: کسانی این لیاقت را کسب می‌کنند که از لحاظ حسب و نسب انسان‌های بزرگواری بوده تا بتوانند در برخورد با مردم ارتباط خوبی داشته باشند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم در پایان با اشاره به داستان مالک اشتر و همچنین گذشت کریمانه او از شخص خطاکار ابراز امیدواری کرد تا همه بتوانند با اتصاف به اخلاق پسندیده مردم را در جهت جذب به اسلام و انقلاب همراه کنند.

شایان ذکر است که قبل از ایراد سخنان امامت جمعه طبس، سرهنگ جلالیان فرماندهی نیروی انتظامی دقایقی را به ابراز سخن پرداخت و بر تجدید بیعت با ولایت و آرمان‌های امام راحل تاکید نمود.

5 دیدگاه دربارهٔ «نیروهای انتظامی با مردم مدارا گونه و با اخلاق نیکو رفتار کنند;

  1. از برخورد مسول راهنمایی و رانندگی جناب سروان عطاری کمال تقدیر وتشکر را دارم و خداواند به چنین افرادی که برخورد شایسته ای دارند پاداشی سزاوار عطا فرماید انشاالله

  2. اگر مردم طبس در جشن عروسی شاد نباشند پس کی شاد باشند تازه در بعضی عروسیها فکر می کنی مردم رفتن عزاداری شام که خوردند می روند دنبال کارشون نباید شهر همش سکوت وبی رمق باشد که نتیجه آن بدبینی به مسولین شهر می شود

    1. تا حالا شده ساعت ۲ شب بیان جلودر خونت وایسن بزنن برقصن در حالی که تو تاسات ۱۰ شب سر کار بودی و فردا هم باید ۶ صبح بری سر کار

  3. واقعا راست میگن بعضی از مامورین انتظامی این شهرستان برخورد بدی با مردم دارن

  4. جناب سرهنگ تورخدا یه فکری به حال این کارناوال های عروسی که تا ساعت ۲ شب توی این خیابونا وشهرکا میچرخن بکنین بخدا اسایشمون خراب شده بهشونم که میگیم میگن یه شبه والا برای شما یه شب خوش گذرونیه ولی شما که تنها نیستین هر شب ما داریم این کارای شماها رو میبینیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − نه =