ارائه ۵۰ نوع سرویس به همشهریان در اداره پست طبس

ریاست اداره پست طبس با بیان این که در پست طبس نزدیک به ۵۰ نوع سرویس به همشهریان ارائه می‌شود گفت: گستره خدمات اداره پست بسیار زیاد است و امروزه پست در هر زمینه‌ای از جمله فرایندهای بانکی، دانشگاهی و خدماتی نقش بسزایی دارد.

خبر طبس: ریاست اداره پست طبس با بیان این که در پست طبس نزدیک به ۵۰ نوع سرویس به همشهریان ارائه می‌شود گفت: گستره خدمات اداره پست بسیار زیاد است و امروزه پست در هر زمینه‌ای از جمله فرایندهای بانکی، دانشگاهی و خدماتی نقش بسزایی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، صبح امروز همزمان با ۱۷ مهرماه و روز جهانی پست، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس از اداره پست طبس بازدید کرد.

سید جلال هاشمی فرماندار ویژه طبس ضمن بازدید از واحدهای مختلف این اداره و طی نشستی با ریاست پست طبس اظهار داشت: به مناسبت۱۷ مهر ماه روز جهانی پست بر خود لازم دانستم با حضور در این مجموعه ضمن تبریک این روز، از زحمات شبانه‌روزی مجموعه پرتلاش پست طبس تشکر و قدردانی نمایم.

وی پست را مجموعه‌ای پر اهمیت عنوان کرد و بیان داشت: حتی در زمان‌های بسیار قدیم حکام و روسای کشورها برای اداره کردن و ارسال خبرها و نامه‌های محرمانه خود از افراد مورد اعتماد و امین استفاده می‌کردند، امروزه نیز بسیاری از امورات کشور و شهر ارتباط تنگاتنگی با اداره پست دارند و حتی در روستاهای دور افتاده ما نیز نقش خود را بسیار پررنگ ایفا می‌کند.

فرماندار ویژه طبس پرسنل اداره پست را افرادی امین، مورد اعتماد و پرتلاش خواند و از زحمات خالصانه این مجموعه تقدیر و تشکر نمود.

محمدحسن پوریامنش ریاست اداره پست طبس ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره بیان داشت: گستره خدمات اداره پست بسیار زیاد است و امروزه پست در هر زمینه‌ای از جمله فرایندهای بانکی، دانشگاهی و خدماتی نقش بسزایی دارد.

وی افزود: شرکت پست بیش از صدها نوع خدمت به مردم ارائه می دهد که تنها در پست طبس نزدیک به ۵۰ نوع سرویس به همشهریان ارائه می شود.

ریاست اداره پست طبس اقدام بزرگ اخیر این اداره را ثبت نام یارانه ها دانست و از معاون استاندار خواست تا ادارات و نهادها با واگذاری امور خود به پست در شهر و روستا از خدمات ارزشمند این شرکت بهره مند شوند که این امر نقش مهمی در افزایش بهره وری، کاهش ترافیک و همچنین کاهش آلودگی زیست محیطی خواهد داشت.

پوریامنش در پایان گفت: امروزه دفاتر ICT روستایی نشان از توسعه عدالت و ارائه خدمات دولت در روستاها می باشد.

2 دیدگاه دربارهٔ «ارائه ۵۰ نوع سرویس به همشهریان در اداره پست طبس;

  1. چه فایده عزیز ۵۰ نوع خدمت میدید. مهم ترین خدمت که پست پیشتاز باشه با ۲ روز تاخیر داره در این شهر انجام میشه

  2. با سلام و احترام
    لطفاً هزینه های دریافتی از مردم توسط اداره پست چک شود و با شهرهای دیگر یک مقایسه ساده گذاشته شود.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 1 =