محور عشق‌آباد-بردسکن تا پایان سال جاری بهسازی می‌شود

معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی طبس گفت: اتمام عملیات بهسازی محور عشق‌آباد-بردسکن تا پایان سال جاری تحقق می‌یابد.

خبر طبس: معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی طبس گفت: اتمام عملیات بهسازی محور عشق‌آباد-بردسکن تا پایان سال جاری تحقق می یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی طبس گفت: اتمام عملیات بهسازی محورعشق آباد-بردسکن تا پایان سال جاری تحقق می یابد.

معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی طبس بااشاره به اینکه پروژه مذکوراز پروژه‌های شاخص اداره راه و شهرسازی طبس می‌باشدافزود:طول راه‌های حوزه شهرستان در این محور حدود ۲۰۰ کیلومتر است که عملیات ماسه آسفالت ۲۵ کیلومتر آن انجام شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده است که در سال جاری با قیری که اختصاص یابد کل مسیر از عشق‌آباد تا انتهای حوزه عملیاتی شود که با اجرای این طرح مشکلات موجود در ارتباط با فرسودگی آسفالت این محور برطرف خواهد شد.

مهندس کلانی ادامه داد: در سال جاری حدود ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای تبدیل آب‌نما‌های مسیر طبس-بیرجند به پل در نظر گرفته شده است که با اجرای این پروژه حوادث کاهش یافته و باعث افزایش ضریب ایمنی این محور می شود.

وی تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی توجه ویژه به راه‌های شهرستان طبس دارد و بعد از الحاق این شهرستان به استان پروژه های شاخصی با حمایت‌های مالی این اداره کل در طبس اجرا شده و اعتبارات قابل توجهی در این زمینه اختصاص یافته است که جای تقدیر دارد و امید است با این اقدامات شاهد کاهش وقوع حوادث جاده‌ای در محورهای شهرستان باشیم.

2 دیدگاه دربارهٔ «محور عشق‌آباد-بردسکن تا پایان سال جاری بهسازی می‌شود;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =