بارش نخستین باران پاییزی در شهرستان طبس

شامگاه جمعه ۲۶ مهرماه آسمان شهرستان طبس شروع به باریدن کرد و اولین باران پاییزی باعث شادمانی مردمان شهرستان کویری طبس گردید.

خبر طبس: شامگاه جمعه ۲۶ مهرماه آسمان شهرستان طبس شروع به باریدن کرد و اولین باران پاییزی باعث شادمانی مردمان شهرستان کویری طبس گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، بارش باران این رحمت الهی با توجه به این که شهرستان طبس در سال‌های اخیر با خشکسالی‌های پی در پی دست و پنجه نرم کرده موجب خوشحالی کشاورزان و دامداران این شهرستان شد و به هوا طراوت و شادابی بخشید.

کاهش میزان بارندگی‌های سال گذشته در سراسر کشور موجب پایین آمدن بیش از اندازه سطح ذخایر آبی شده است.

بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی نفوذ جریانات مرطوب و ناپایدار ضعیف به نیمه شرقی کشور نشان می دهد که سبب افزایش ابر و وقوع بارش‌های رگباری پراکنده طی روزهای شنبه تا یکشنبه هفته آتی خواهد شد.

3 دیدگاه دربارهٔ «بارش نخستین باران پاییزی در شهرستان طبس;

  1. براساس تحقیقات انجام شده این خشکسالی های اخیر ایران به دلیل تخلیه ابرها در تعدادی از کشورهای غربی و به خصوص ترکیه میباشد که فقط وفقط به خاطر فشار به جمهوری اسلامی توسط سازمانهای اطلاعاتی غربی صهیونیستی برنامه ریزی شده از حدود یک ده پیش این عملیات اغاز گردیده و البته روز به روز پیشرفته تر میشود..چندراه اساسی برای مبارزه با این دزدی وعمل ضد بشری وجود دارد ۱.پیگیری این موضوع توسط دستگاههای اطلاعاتی برای اخلال در این روش ناجوانمردنه.۲.پیگیری های وزارت خارجه از مجاری بین المللی.۳.بار ور سازی ابرهای ورودی به خاک ایران به طور سازماندهی شده در تمام مناطق کشور………………و اما به عنوان واکسیناسیون: شروع صرفه جویی در مصرف و بهینه سازی کشاورزی وتعویض شبکه فرسوده توزیع …. با این واکسنها ما برای همیشه در برابر این نوع دسیسه دشمنان ایران اسلامی در امان خواهیم ماند.(به یاری ایزد منان جمهوری اسلامی از دسیسه های دشمنان در امان خواهد مان)

  2. بارونو دوست دارم هنوز چون تو رو یادم میاره
    حس می کنم پیش منی وقتی که بارون میباره
    طبس در چند سال اخیر به شدت از کمبود باران ضرر دیده و این زنگ هشداریست برای ما و آیندگانمان

  3. سلام خوشحالم که این خبر را میشنوم اما باید دید مدیران شهری در حفظ و استفاده بهینه از جریان یافتن باران تلاشی نموده اند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =