تیم‌های رباتیک طبس در مسابقات ابتکارات و نوآوری‌های یزد خوش درخشیدند/ +عکس

تیم‌های انجمن رباتیک شهرستان طبس موفق شدند در ششمین دوره از مسابقات ابتکارات و نوآوری‌های دانش‌آموزی یزد، دو مقام قهرمانی و دو مقام نایب قهرمانی کسب کنند.

خبر طبس: تیم‌های انجمن رباتیک شهرستان طبس موفق شدند در ششمین دوره از مسابقات ابتکارات و نوآوری‌های دانش‌آموزی یزد، دو مقام قهرمانی و دو مقام نایب قهرمانی کسب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس (طبس نیوز)، پنج تیم از انجمن رباتیک شهرستان طبس در ششمین دوره از مسابقات ابتکارات و نوآوری‌های دانش‌آموزی استان یزد شرکت کردند که در نتیجه آن تیم‌های طبسی موفق به کسب دو مقام قهرمانی و دو مقام نایب قهرمانی شدند.

محسن مهدی‌زاده مدیر انجمن رباتیک طبس گفت: از ۱۵ تیم شرکت کننده از این انجمن در مسابقات، ۵ تیم در رشته مسیریاب، ۸ تیم در رشته فوتبالیست و ۲ تیم در رشته‌های رالی و حل ماز این مسابقات شرکت نمودند.

وی با اعلام این که پنج تیم از طبس موفق به کسب رتبه برتر در این مسابقات شدند گفت: مقام اول تا چهارم در رشته فوتبالیست دبیرستان و اول و دوم در رشته فوتبالیست دبستان رتبه‌های کسب شده توسط تیم‌های اعزامی انجمن رباتیک شهرستان طبس به این مسابقات می‌باشد.

محسن مهدی زاده در پایان افزود: تشکر می‌کنم از پژوهشسرای دکتر حسابی و آموزش و پرورش طبس،پارک علم و فناوری طبس، شهردار و شورای شهر طبس، آب و فاضلاب روستایی طبس که تیم‌های اعزامی به این دور از مسابقات را حمایت نمودند.

شایان ذکر است این مسابقات توسط پارک علم وفناوری یزد، دانشگاه یزد و با حمایت کمیسیون ملی یونسکو در تاریخ ۱ و ۲ آبان‌ماه در محل دانشگاه یزد برگزار شد.

عکس:

2 دیدگاه دربارهٔ «تیم‌های رباتیک طبس در مسابقات ابتکارات و نوآوری‌های یزد خوش درخشیدند/ +عکس;

  1. سلام
    کسب مقامهای اول دوم سوم وچهارم دبیرستان و اول ودوم دبستان نشان دهنده پشتکار وتلاش دانش اموزان طبسی است اینکه مثلا درمقطع دبیرستان اجازه به تیم های دیگر شهرها داده نشده و تمام مقامها از ان طبسی هابوده جای شگفتی است باید از مسولین مربوطه مخصوصا مربی انها تشکر فراوان کرد وبرای دانش اموزان که اینده ساز این مملکت هستند خسته نباشی گفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + شش =