تأسیس نظام صنفی کارهای کشاورزی در طبس

تأسیس نظام صنفی کارهای کشاورزی در طبس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان طبس گفت: نظام صنفی کارهای کشاورزی به عنوان قوی‌ترین و بزرگ‌ترین تشکل کشاورزی، در شهرستان طبس تأسیس شد.

فرج‌الله رمضان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: نظام صنفی کارهای کشاورزی به عنوان قوی‌ترین و بزرگ‌ترین تشکل کشاورزی با انسجام دادن و هماهنگ کردن فعالیت‌های کشاورزان می‌تواند توسعه پایدار بخش کشاورزی را زمینه‌سازی کند.

وی بیان کرد: نظام صنفی کارهای کشاورزی در شهرستان طبس تأسیس و با استقرار در اداره تعاون روستایی این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان طبس یادآور شد: نظام صنفی کارهای کشاورزی در زمینه‌های صدور مجوز فعالیت، تلاش برای بهبود وضع اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سایر نیازهای صنفی اعضاء، حمایت و پشتیبانی از حقوق و منافع صنفی و حرفه‌ای اعضاء و… آماده ارائه خدمت به افراد شاغل در بخش کشاورزی و منابع طبیعی است.

وی ادامه داد: از تمامی کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی در شهرستان طبس درخواست می‌شود به منظور بهره‌مندی از مزایا و خدمات نظام صنفی کارهای کشاورزی، با مراجعه به دفتر نظام صنفی کارهای کشاورزی طبس مستقر در اداره تعاون روستایی این شهرستان، نسبت به ثبت‌نام و عضویت اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 9 =