۱۶۱ طرح کشاورزی در طبس اجرا می‌شود

161 طرح کشاورزی در طبس اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان طبس، محمود اسدی صبح امروز در دومین جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان طبس، اظهار داشت: ۱۶۱ طرح در زمینه‌های مختلف کشاورزی و دامپروری با پرداخت ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات دولتی در شهرستان طبس اجرا می‌شود.

وی ضمن ارائه و تشریح نامه‌ها، بخشنامه‌ها و مصوبه‌های ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان یزد، درباره اهمیت طرح توسعه بخش کشاورزی مطالبی بیان کرد.

در دومین جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان طبس همچنین طرح‌های متقاضیان تسهیلات بانکی به تفکیک در قالب ۱۶۱ طرح با نظر موافق اعضاء مورد تصویب قرار گرفت.

عزیز بهزادی، فرماندار طبس و رئیس ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی این شهرستان نیز سخنانی درباره استعدادها و پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل شهرستان طبس بیان کرد و افزود: با اقدام دولت در راستای تشکیل کارگروه توسعه کشاورزی، انجام امور بخش کشاورزی تسهیل و فرصتی مغتنم برای توسعه کشاورزی و تولید فراهم شده است.

کارگروه توسعه کشاورزی با هدف ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی و افزایش توان تولید بخش کشاورزی در کشور به ریاست رئیس جمهور، در هر استان به ریاست استاندار، و در هر شهرستان به ریاست فرماندار تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 5 =