خارج کردن باند استریل از درون بدن بیمار بعد از شش ماه!

فردی در تماس با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس از بیرون آوردن جسم جامانده پس از عمل اردیبهشت ماه از دورن شکم همسرش خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز)، فردی در تماس با خبرنگار ما خبر از بیرون آوردن جسم جامانده بعد از عمل اردیبهشت ماه از دورن شکم همسرش داد.

وی گفت: حدود شش ماه قبل برای عمل سزارین همسرم به بیمارستان طبس مراجعه نمودم که عمل موفقیت آمیز بود.

این فرد اظهار داشت: بعد از عمل همسرم دردهایی را در ناحیه شکم احساس می‌کرد که گاهی خواب را از او گرفته بود که بلافاصله به پزشک مراجعه نمودیم که جواب آنها منفی بود و گفتند از عوارض بعد از عمل است و خوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه دردهای شکمی همسرم ادامه پیدا کرد برای عکسبرداری و سونوگرافی مجدد به پزشک مراجعه کردیم که جالب اینجاست که در عکس‌ها نیز چیزی مشخص نشد.

این شهروند در ادامه می‌گوید: در روند عکسبرداری مبلغ هفتاد هزار تومان نیز خرج کردم و نتیجه‌ای نگرفتم و حتی توسط برخی از همان پزشکان مورد تمسخر هم واقع شدیم که مگر می‌شود چیزی در شکم باشد و ما نفهمیم.

وی افزود: در چند روز گذشته همسرم تب شدیدی گرفت و به یکی از پزشکان شهر عشق‌آباد مراجعه کردیم که مجدد برای عکسبرداری به طبس آمدیم و عکس فوق را وقتی به وی نشان دادیم گفت شیئی در عکس مشخص است و باید خارج شود.

وی در ادامه می‌گوید: وقتی به طبس مراجعه کردم پزشک باتوجه به حال و خیم همسرم حال او را اورژانسی تشخیص داد و ساعت حدود چهار بعد از ظهر مورد عمل جراحی مجدد بعد از شش ماه قرار گرفت و بعد از عمل دو ساعته بر اساس تحقیقاتی که داشته‌ام ظاهرا یک باند استریلی که شش ماه قبل درون شکم همسرم فراموش شده بود عامل دردهای او بود.

او در پایان می‌گوید: اگر چه تاکنون هزینه‌ای برای عمل جراحی مجدد انجام نداده‌ام اما سهل‌انگاری بوجود آمده می‌توانست جان همسرم را با خطر مواجه کند و نباید از این حادثه به سادگی گذشت.

35 دیدگاه دربارهٔ «خارج کردن باند استریل از درون بدن بیمار بعد از شش ماه!;

  1. من به طبسی بودن و خدمت کردن در کشور و شهرم افتخار می کنم . نمی دونم چرا یه عده از نوشته های قبلی من برداشت سوء کردند و موضع گیری تند کردند. اگر نوشته های من طوری بوده که ازش استنباط غلط شده همین جا از همه عذرخواهم. و اعلام می کنم که با کمال افتخار در خدمت همشهری هام خواهم بود.

  2. من درمورد این بیمار اظهار نظر نمی کنم ولی باید دید دوطرفه داشت من خودم در حرفه پزشکی هستم وخیلی اوقات ازبعضی بیماران نیازمند پول نمی گرفتم ومعتقدم که در حرفه پزشکی نباید همش به مادیات فکر کرد وبرای من همان طورکه نجات جان یک انسان ارزشش بالاتر از هرگونه مادیات است به همان اندازه بلکه بیشتربه خطر افتادن سلامتی بیمارم برای من زجر اور است معتقدم که اکثریت پزشکان بخصوص پزشکانی که در مناطق محروم خدمت می کنند همین گونه هستند اما در حرفه ماهم مانند حرف دیگر بالاخره عده قلیلی هستند که بیشتر به مادیات فکر می کنند. از طرف دیگر مردم هم باید دقت کنند که بعضی از عوارض درمان اجتناب ناپذیر است وحتی دربیمارستانهای پیشرفته هم پیش می اید وازسوی دیگر خودبرتربینی وبرخورد بد بعضی از همکاران را نباید متوجه همه پزشکان بخصوص پزشکان بومی این شهر که آرزوی خدمتگزاری به شهرشان رادارند دانست

    1. به نام خدا . پزشک عزیز ، آفرین بر شما که دیدگاهتان منصفانه بود .سربلند و سلامت باشید . انشاالله.

  3. آقا یا خانم واقع بین:
    دنبال مستندات نباش این خانم از آشنایان خیلی نزدیک ماست وخانواده اش خیلی نگران روحیه وحال جسمی اش هستند چون به تازگی عزیزش پسرجوونش رو از دست داده پس اینقدر ماله روی خطاها ی بیشمار کادر درمانی بیمارستان طبس نکشید.

  4. دست ازسراین خانواده بردارید بزارید به آرامش برسند
    دکترهای عزیز باکامنت گذاشتن هاتون اذیتشون نکنید
    متاسفم برای تمام دکترهای بیسواد شهر پدری ام طبس این خانم مادرشهید رسول عشقی که چندوقت پیش جنازه سوخته شو تحویلش دادن وگفتن شهیدشده خدایا این خانواده بسشونه…

  5. کدام امار مستند ومستدلی گفته که درامد پزشکان ایران بالاتراز امریکاست درامد پزشکان ایران حتی از کشورهای همسایه هم کمتراست به امار بعضی از سایتهایی که خودشان اعتبارات میلیلردی می گیرند وبابت بازدید من وشما از سایتشان درامدهای هنگفتی دارند توجه نکنید. اگر وا قعا درامد پزشکان ایران بالاتر بود این همه مهاجرت به خارج در بین پزشکان نبود درامد عده فوق العاده اندکی رادربین پزشکان به همه تعمیم ندهید.یادمه یکی ازمعلمهای ریاضی دبیرستانمان که ان شائ الله عمر طولانی داشته باشد.ثابت می کرد که صفر مساوی یک است با استدلال ریاضی که می گفت این نوع استدلال راکه فقط یک اشکال کوچک داشت که کمتر کسی می توانست ان را تشخیص دهد،سفسطه است که شبیه بعضی مقایسه های دوستان است،متاسفانه بعضی ازسایتهای خبری ازجمله طبس فردا بدون دلیل مستدل وصرفا برمبنای یک شنیده فردی این چنین خبری را اب وتاب داده به پزشکان حمله می می کنند،ضمنا خدمت بعضی از دوستان عرض می کنم افرادی که از خطه طبس به مدارج بالا رسیده اند از جمله پزشکان دلشان به حال زادگاهشان خیلی بیشتر ازبعضی از این دوستان می سوزد. ز شما سایتهای خبری می خواهم به جای پرداختن به یک حرف غیرمستدل به فکر مطرح کردن مشکلات اساسی مردم نجیب این شهرستان باشید

    1. یک سوال از شما جناب مطلع دارم
      ایا پزشکی که این اشتباره را اگر کرده باشه یا کادر همراه ایا خواهند امد خودشان اعتراف کنند ؟ ضمنا علت مشکل را بیان بیان کنن جواب عکسی هم که گرفته ان بنده خدا بدهند

    2. دوست عزیز ، چند نکته جهت اطلاع شما :
      ۱- آمار مدقن و مستند مهاجرت نخبگان از ایران به روشنی نشان می دهد که میزان مهاجرت پزشکان از ایران به مراتب کمتر از مهاجرت مهندسان و صنعت گران و کشاورزان است !
      ۲-حتی پزشکانی که سالیان متمادی گذشته شهروند سایر کشورها شده اند ، همچنان مطب ایران خود را با چنگ و دندان حفظ کرده اند !
      ۳-اندک فارغ التحصیل پزشکی که از ایران مهاجرت می کنندعمدتا” پشت کنکور مانده های آزمون دستیاری پزشکی ایران اند که ناچارا” بدنبال آن اند تا خود را در یک موسسه آموزشی در یک گوشه دیگر دنیا جا کنند و البته چنانچه مدرک فارغ التحصیلی آنان به تایید وزارت بهداشت ایران برسد به رغم آنکه ناچارند دروس تکمیلی را بگذرانند با سر به ایران بر می گردند !
      ۴-دلیل روشن موارد فوق الذکر ، صرفا” بازار پر زرق و برق کاسبی راحت در حرفه پزشکی کشوراست و بس !

    3. در مورد * ادامه تحصیل و کار پزشکان در خارج از کشور * من این چند روز تحقیق کردم.
      نتیجه اینکه فارغ التحصیلان مقاطع مختلف پزشکی ایران برای ادامه تحصیل وطبابت در بسیاری از کشور ها از جمله آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی پذیرفته نمی شوند.ضمناً منبع تحقیقم کاملاً مطمئن است . در مورد جزئیات نپرسیدم .اگر لازم باشد میتوانم تحقیق بیشتر بکنم.

  6. با سلام به همه موافقان و مخالفان چند نکته در پاسخ به بعضی نظرات:
    ۱-من اقای امینیان را میشناسم فردی با سواد و مودب هستند و اگر مطلبی گفتند انتقاد بود نه فخاشی
    ۲-اشتباه در کار هر صنفی امکان داره ولی از پزشکان کمی ناپسند تر به نظر میرسد چون کارشان حساس و دقیق باید باشد
    ۳-به پزشکانی هم که منت کارشان را بر سر مردم میگذارند بگم برید فقط خدا را شکر کنید که خدا لطف کرده شما را ذهنو هوشی داده
    ۳- حالا طبس نیامدید-ایران نماندید خدایی که درد داه فکر سلامتی بنده اش را هم کرده هستند پزشکانی که در خارج هستند نصف درامد واحترام ایران را ندارند
    ۴=بعضی پزشکان فکر میکنند چون پزشک هستند باید در جامعه مورد احترام همه مردم باشند البته مردم دارند ولی عده ای عده ای فقط عده کمی قدر این احترام را میدانن
    ۵-اگر پزشکی هم خطا میکنه دلیل بر بی سوادی او نیست
    ۶-کی گفته پزشکان از نخبه ها هستند و از انها نخبه تری نیس بله جزیی لز نحبه ها هستند
    ۷= اقایان پزشک چرا رنج زحمت هایی که کشیده ومیکشی را توی سر مردم میزنید خودتان این راه را انتخاب کردید اگر درامدی دارد نوش جان اگر سختی هم دارد باید تحمل کنید چون خود دانسته قدم در این راه گذاشته اید

  7. ای روزگاراومدیم این همه درس خوندیم که به مردم شهرمون خدمت کنیم اینم از نظرات روحیه بخش همشهریان استاد امینیان شما چرا؟ از شما توقع روحیه دادن و حمایت داریم نه اینطور……….. والا ما از روی میزم چیزی نمگیریم چه برسه به زیر میز دارم((((((((( باید کم کم به برنگشتن به طبس فکر کنم شایدم رفتن از ایران برای ادامه درس و کار )))شاید دیگه کسی زیر میزی نگیره ولی با چشم خودم دیدم که خانواده یه مریض چک سفید امضا به استادمون میدادن چون جون بچشونو نجات داده بود قسم میدادن که باید بگیری با گریه و زاری البته که استاد چکو نگرفت و فقط گفت برام دعا کنیین تا بتونم جون همه بیمارانمو نجات بدم.۹.۰.۹.۰ امیدوارم که کار هیچکدومتون به بیمارستان نیفته که به گفته بعضی از شماها بخاین زیر میزی بدین………………

    1. به نام خدا.جناب دکتر . اینجانب (امینیان) در کجای نوشته هایم از ” زیر میزی یا رومیزی ” کسی گفته ام ؟
      راستش دارم از شما عزیزان به خاطر کامنت هایتان نا امید می شوم . کاش می شد خواهش کنم یکبار بدقت متن خبر و همه کامنت ها ( و من جمله کامنت های من ) را بخوانید . شاید خودتان هم مثل من ناامید شوید.من به عنوان یک معلم از شما عزیزان توقع بیشتری ( حداقل یک نقد ) را داشتم.

    2. دکتر جان ، چند نکته جهت اطلاعت :
      ۱- جایگاه و تلاش شما دانشجویان و فارغ التحصیلان پزشکی همواره محترم بوده و هست اما توجه داشته باش که شما با میل و رضایت خود وارد این رشته شدید و برای ادای وظیفه خدمت می کنید نه اینکه جبران مرارت هاتون رو از مردم طلب داشته باشید !
      ۲- هر کجای دنیا اگر خدمات باکیفیت مطلوب و قیمت مناسب و با وجهه انساندوستانه ارایه بدی محبوب و عزیز میشی اما حتی اگر بالاترین رتبه تئوری داشته باشی و تو کیفیت عملی کم بیاری یا از جنبه انسانی کم بذاری مطمئن باش خیلی زود وجهه اجتماعی تو از دست میدی و از چشم همه می افتی !
      ۳- با یه سرچ کوچک متوجه میشی که میانگین درآمد یک پزشک در ایران ۷ برابر آمریکا است و در ضمن خارج از ایران به کلاس گذاشتن و زبون بازی پزشک ها پول نمیدن بلکه به سواد و کیفیت کارشون بها میدن !
      ۴- اگر تو بررسی هات به نتیجه رسیدی که طبس نیایی یا ایران نمونی اشکالی نداره نگران نباش طبس بدون پزشک نمی مونه و ایران هم درجا نمیزنه و البته دل کسی هم با رفتنت تنگ نمیشه ، پس راحت باش و درست تصمیم بگیر !
      ۵- همه ما همشهری هات و هموطن هات و همینطور عامه مردم دنیا امیداوریم شما و هم رشته هات و همه تحصیل کرده ها ، در هر کجای دنیا که باشند جهت ارایه خدمت مطلوب و صادقانه به مردم موفق و موید باشند !

    3. اصلا” اصراری نیست که بیای طبس یا تو کشور بمونی ، هر جا راحتی برو به سلامت. خیر پیش!

  8. اقای امینیان بهتره جنابعالی یه سری به یه اتاق عمل بزنین و ببینین چند دقیقه می تونین فقط نیگا کنین و فضای اتاق عملرو تحمل کنین بدون اینکه از حال برین یا از اتاق خارج بشین تا اینطور نا جوانمردانه به این قشر زحمتکش جامعه بخاطر یه اتفاق نامهربانی نکنید و اینگونه جواب های به دوستان پزشک ما ندهین واقعا که این حرف صحیح است کادر درمانی سفیدپوشان مظلوم جامعه هستند در ضمن اقای امینی پزشکانی که اینجا نظر دادن اگر از شما تحصیلات بالاتری نداشته باشن پایینتر هم نیستند و شاگردان کلاس شما هم نیستن که اینگونه توست جنابعالی مورد خطاب قرار میگیرندممنون از دوستان پزشکی که اینجا روشنگری کردن تا همگان سختی کار یه پزشک تا حدی احساس کنن

    1. اقا یا خانم م ن هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه. شما هم مشخصه نون همونا رو میخوری.
      برو با اون پو.لای زیرمیزی که میگیری زندگیتو بگذرون که این نیز بگذرد. زیرمیزی که دیگه هربچه ای میدونه چیه.. یا خودتو به خواب زدی یا واقعا خوابی یا ملتو خواب فرض کردی

    2. به نام خدا.جناب م.ن. و جناب مطلع. از شما دو نفر که ظاهراً پزشک هستید و قطعاً سوادتان بالاتر از من، تعجب میکنم.احتمالاً نوشته های مرا نخوانده اید.چون :
      اولاً: من راجع به این اتفاق هیچ اظهار نظری نکرده ام و برای این خبر هیچ کامنتی نگذاشته ام و بنظر من راجع به اتفاق مرتبط با این خبر فقط کارشناسانی که اطلاعات و اشراف لازم را داشته باشند و آنهم از مجرای قانونی باید اظهار نظر کنند.( اگر یک مرور مجدد بفرمایید ملاحظه خواهید کرد دو دیدگاه قبلی و هم این دیدگاه در پاسخ به دیدگاه های شما و سایرین بوده است نه اینکه دیدگاهی در مورد آن اتفاق باشد.)
      ثانیاً من کدام نامهربانی ناجوانمردانه!! نسبت به قشر پزشک داشته ام ؟ استنباط شما از کدام عبارت یا عبارات نوشته های من بوده است ؟ ممکن است حرف من برای شما خوشایند و مقرون به صلاحتان نباشد . اگر نوشته های مرا از سر بیطرفی و با قضاوتی بین خودتان و وجدانتان و خدایتان بدقت مطالعه نمایید – یا هرکسی مطالعه کند – مهربانی نسبت به همه انسانها و همه اقشار من جمله پزشکان – که بسیاری از شریف ترینشان از نزدیکترین دوستان و خویشاوندان من هستند – را خواهید دید.
      ثالثاً کدام مقایسه من درست و منطقی نبوده است ؟ در کدام مکتب یا ایدیولوژی و یا طرز فکر پذیرفته شده جهانی یا ملی نمی توان پزشک را با کارمند یا کارگر یا استاد دانشگاه یا رفتگر مقایسه کرد ؟ یا رشته پزشکی را با ریاضی و فیزیک و زیست شناسی و شیمی ؟ (اینها که نام برده شد همه مقایسه هایی بود که در دیدگاه های قبل انجام داده بودم.)
      دوست من ، راستش را بخواهید نکته اساسی دقیقاً همینجاست. بعضی از مردم امر بر آنها مشتبه می شود که قابل مقایسه با سایرمردم نیستند ( و مختص قشر خاصی هم نیست اگر چه در بعضی اقشار جامعه فراوانی آن بیشتر است ) و بنظر من این خوب نیست. و تبعات منفی آن بیشتر متوجه خود آن شخص می شود. بسیاری از ما زاده ی پدران و مادرانی از همان قشر زحمتکش بوده ایم و معلمانی از همینگونه اقشار برایمان زحمت کشیده اند.با همکاری و تلاش و امید و دعای همین مردم به جایگاه امروز رسیده ایم . این مردم را ، بویژه در این زمان فشارهای اقتصادی بیشتر دوستشان داشته باشیم . امید است که خداوند هم مارا بیش از پیش دوست بدارد . انشاالله

  9. استاد ارجمند جناب اقای امینیان مدرس اگر به مقایسه هایی که کردید توجه بفرمایید متوجه خواهید شد که این مقایسه ها درست ومنطقی نبود ونظر من این بود که از فردی تحصیلکرده مثل شما بعید بود

  10. هنوز علت درد شکم بیمار از سوی یک مقام مسئول اعلام نشده وصرفا همگی به صرف یک شنیده فردی وغیرمستدل اینگونه ازروی احساسات حرفهای تند وغیر منطقی زده اند.ا البته جامعه زحمت کش پزشکی که واقعا شغل ومسئولیت سنگین وپر استرسی دارند کمی باید با مردم مهربانتر باشند تاشاهد این گونه نظرات نباشند البته نظر هرکسی در جای خود قابل احترام است.

    1. دوست عزیز
      اون شخص که نمیتونسته بره تو اتق عمل
      فیلمی هم که نیست
      پزشکان و کادر هم نمیان اشتباه خودشون رو تایید کنن
      پس باید چه طوری ثابت کرد؟

  11. همکار محترم رزیدنت جراحی متاسفانه حرف شما رانمی فهمند چون کشیک شب پزشکی توام بااسترس ،۲۵ شب انکالی در ماه را نداده اند،کشیکهای طاقت فرسای دوران دانشجویی واداره کردن بیشتراز ۱۰۰-۲۰۰بیماررااز شب تاصبح در بیمارستانهای شلوغ تک وتنها انجام ندادهاند،سال به سال نرفتن به خانه ودیدار باخانواده رانچشیده اندو…از شما اقای امینیان مدرس که هنوز به جنابعالی ارادت دارم بعید بود.البته این حرفها مهم نیست مابه فحش شنیدن از مردم وطلبکار بودن همیشگی بعضی همکاران مسئول عادت کرده ایم

    1. به نام خدا.جناب مطلع که هم هنوز ! به بنده ارادت دارید ! و هم مطلع و قطعاً فهمیده هستید (بر خلاف امثال مایی که متاسفانه ! حرف شما را نمی فهمیم !! ). و به زعم شما حرف حساب ما فحش است. از جنابعالی که پزشک و مطلع و باسواد می باشید درخواست می نمایم آنجای مطلب من که دور از انصاف ، ناشی از عدم اطلاع ،اشتباه و یا فحش و … است را مشخص فرمایید. و اگر نخواهید نصیحت ” میانه رو ” را بپذیرید، چقدر خوب بود که نقدی برعرایض بنده می نوشتید.

  12. دکتر جان اینجا دارند از جراح زنان و زایمان انتقاد می کنند شما که جراح عمومی هستی و کارتم درست ! پس چرا بیخودی جوش میاری ؟ نکن این کارو ! خویشتن دار باش قربونت برم !!!

  13. بهتره این همه از سواد حرف نزنید همه میدونن که متخصصا از نخبگان جامعه هستن شماها بهتره یه نیگا به وضعیت خودتون بندازین ایا توی کارتون تا به حال اشتباه نکردین می دونم که بدتر از این حرفا بوده شمارش وثبت اقلام اتاق عمل به عهده تکنیسین های این کار هستش نه پزشک ایا میدونین یه نفر مثل من و سایر پزشکان تمام دوران مدرسه و دانشگاه چقدر درس خوندم میدونید چند ساعت کشیک بودیم برای یادگیری یه عمل ساده چقدر زحمت کشیدم دوران تخصص مثل یه پادگان نظامی سخت ودشواره ایا درسته که مردم طبس که دائما در حال پیگیری برای ورود متخصص به شهر هستن حالا با یه اتفاق که ربطی به پزشک نداره این طور به کسی که۱۲ سال دبیرستان ۸ سال عمومی و۴ سال تخصص گذرونده بگن بیسواد….پس با سواد کیست؟یه متخصص بدون وقفه با طرح وغیره با ۳۴ سال سن شایدم بالاتر وارد بازار کار میشه چند سال یه جراح مگه میتونه کار کنه چقدر باید حقوق بگیره که شما راضی بشین اصلا میدونین عمل اورژانسی ۱۲ شب به بعد یعنی چی میدونی امتحان برد تخصصصی یعنی چی؟ متاسفم برای کسانی که اینجا نظر میدن بدون فکر کردن

    1. دکتر جان ، از دیدگاه آکادمیک هرکس یه تکه مقوا با حاشیه آبی که زیرش دوتا امضاست از هر به اصطلاح دانشگاهی که دیگه الان مانند قارچ در جای جای کشور به وفوریافت میشه گرفت اسمش میشه “دانش آموخته” ، ولی از دیدگاه بازار کار الان دانش آموخته گان دانشگاهی به دو گروه “مدرک دار” و “مدرک دار باسواد” تقسیم بندی میشن که باتبع بینشون تفاوت وجود داره !

    2. به نام خدا . جناب رزیدنت ( متاسفانه بی نام ) . اگرچه گاهی تصمیم می گیرم که دیدگاهی را ننویسم ولی ظاهراً نمی شود .اینکه عنوان بیسوادی به قشری محترم ( و قاعدتاً با سواد جامعه) بدهیم واقعاً قابل نکوهش است. ولی مطالب شما هم جای تامل دارد.ما می دانیم که با کمال تاسف جامعه ما از نظر اقتصادی بشدت طبقاتی شده و فاصله بین قشر فقیر و غنی بسیار زیاد گشته است . به حدی که بخش قابل توجهی از جامعه به اصطلاح به نان شب هم محتاجند.بسیاری از خانواده ها در طول سال ممکن است طعم بسیاری از مواد غذایی و مخصوصاً میوه ها را نچشند ، وامکان مسافرت دور تر از پشاه و زرگ را نداشته باشند. و در مقابل ثروتمندان جامعه … البته این فاصله طبقاتی در بسیاری از کشور ها وجود دارد.آنچه مایه تاسف است اینکه در کشور ما انصاف کم شده و کسی بیشتر پول می گیرد ، که بیشتر بتواند بگیرد.نه اینکه توانمند تر باشد، یا باسوادتر ، یا پر تلاش تریا کارش سخت تر . چند روز پیش موردی را مشاهده کردیم که برای خارج نمودن یک سوند از حالب کلیه و با یک بیهوشی خفیف در یک بیمارستان خصوصی حدود سه میلیون تومان گرفته بودند.یک عصب کشی دندان،یک ترمیم دندان، یک عمل جراحی – بزرگ یا کوچک – و یا حتی ویزیت بیمار، چقدر هزینه دارد ؟ چقدرش هزینه مواد مصرفی و استهلاک ابزار است ؟ و چقدرش دستمزد پزشک ؟
      می دانید که حقوق و درآمد یک کارگر بنایی در یک ماه چقدر است ؟ می دانید که حقوق ماهانه عمده کارمندان کمتر از دو میلیون تومان و حتی یک میلیون تومان است ؟ و میدانید چرا ؟ برای اینکه نمی تواند بیشتر بگیرد !
      می دانید – و می دانم که می دانید – که بسیاری از نخبگان جامعه (به فرمایش شما ) واقعاً نخبه نیستند و فقط سالهای پایانی دبیرستان و مخصوصاً سال آخر را بیشتر درس خوانده اند .
      می دانید که یک فوق لیسانس یا دکترای – مثلاً – علوم پایه چند سال درس می خواند ؟ و تازه اگر در دانشگاه تدریس کند چقدر حقوق می گیرد ؟ و طلبکار جامعه هم نیست. و سن و سالش و سال و ماه های تحصیلش را هم به رخ مردم نمی کشد ؟
      و تازه ، می دانید – و می دانم این راهم می دانید – که بسیاری از رشته ها ی تحصیلی مانند ریاضی و فیزیک و شیمی از رشته هایی مانند پزشکی و زیست شناسی و امثالهم سخت تر است ؟
      می دانید که همه صاحبان حرفه و تخصص و فن برای کارشان زحمت کشیده و می کشند ؟
      شما که می دانید عمل اورژانسی ۱۲ شب به بعد یعنی چه ، آیا می دانید جاروکشی و نظافت و آشغال جمع کنی یک رفتگر شهرداری ، آن هم شش شب در هفته – از سرشب تا صبح – یعنی چه ؟
      و حالا که این شباهت ها و تفاوت ها را ملاحظه فرمودید ، می دانید که درآمد چند صد میلیون تومانی و حتی چند ده میلیون تومانی ، چند برابردرآمد دو میلیون تومانی و یک میلیون تومانی و کمتر از آن است ؟
      دوست من ، من هم می دانم که تنها پزشکان با سواد نیستند که گرفتار این بیش خواهی غیر منصفانه شده اند ،بلکه قشر عظیمی از دلالان و رانت خواران و… عمدتاً بی سواد و بی تخصص و فهم هم در بیش خواهی غیر منصفانه و با کسب درآمد های نجومی بر گرده اقشار ضعیف جامعه سوار و پشت آنان را خم کرده اند. ولی از آنجا که پزشکان از جمله اقشار باسواد و فهیم جامعه اند ، برای من و ما این سؤال بی جواب می ماند که ” شما چرا ؟ “

  14. همین دکترا وپرستارای بیسواد برین ببینین چقدر حقوق میگیرن همون دکتر ؟؟؟برجی پنجاه میلیون درامدشه حداقل

  15. اینطور که پیش میره کم کم کپسول اکسیژن هم تو شکم بیمار جا میذارن این پزشکان این همه هزینه های نجومی می گیرند ولی این همه بی مسئولیت هستند اگر هم دکتره پیدا بشه مثل همیشه کمیسیون پزشکی قضیه را ماستمالی میکنه و دست قاضی را برای صدور حکم میبنده تازه این ازبی فرهنگی ماست که مردم وقتی یک پزشک رامیبینندفکرمی بایک آدم ازما بهترون قدیسه روبروشدند اگرسازمان نظام پزشکی با این ادمهای کاسبکار زیرمیزی بگیربه موقع برخوردمیکرد دیگه هواس پزشکه به کاسبی اونروزش نبود وقیچی راتوداشبوردشکم مریض مادرمرده جانمی گذاشت

  16. سلام مگه باراولشونه .خیلی ازاین بدترش هم بوده حین عمل گردن نوزاد وکشیدند وباعث فلجش شدند .بعددوسال بچه فوت شده .اصلا متخصص نیستند فقط مردمو سلاخی میکنند من که میترسم ازاین بیمارستا ن طبس .خدابخیرکنه .

  17. کم سوادی پزشکانی که بجای دقت و تدبیر لازم ، ایشان را مورد تمسخر قرار داده اند جای تاسف فراوان داشته و محکوم است.

  18. متاسفانه کیفیت خدمات ارایه شده توسط پزشکان جراح زنان همیشه مورد سوال بوده و هست. براساس اعلام کمیته انتظامی سازمان نظام پزشکی نیز بیشترین درصد شکایت های مردمی از پزشکان نیز مربوط به متخصص و جراح زنان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 1 =