شورا یار محلات طبس آغاز به کار کرد + تصاویر

فخاری گفت: شورایار محلات ضمن رصد مشکلات، گزارش آن را به انضمام راهکار مناسب رفع مشکل، طی صورتجلسه ای به شورای اسلامی شهر طبس ارائه خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس( طبس نیوز) محمود فخاری با اشاره به لزوم ایجاد شورایارهای محلی اظهار داشت: شورایارهای محلی از تمامی اقشار مختلف مردمی انتخاب شده اند تا بتوانند تمامی مشکلات محلات را رصد کنند و به این طریق از ظرفیت محلات برای رفع مشکلات عمرانی، رفاهی و فرهنگی شهر استفاده شود.

رییس شورای اسلامی شهر طبس ادامه داد: مطالعات ایجاد شورایارهای محلی از ماه ها پیش آغاز شد و هم اکنون با برگزاری نشست توجیهی جهت برگزاری انتخابات شورایاران هر محله و نیز ابلاغ شرح وظایف این طرح به صورت عملیاتی شروع شد.

وی تصریح کرد: شهر طبس به ۱۰ محله تقسیم و در هر کدام ۳ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل با نظارت شورای اسلامی شهر انتخاب خواهند شد که وظیفه رصد مشکلات و اولویت بندی نیاز محلات را عهده دار خواهند بود.

فخاری تاکید کرد: شورایار محلات ضمن رصد مشکلات، گزارش آن را به انضمام راهکار مناسب رفع مشکل، طی صورتجلسه ای به شورای اسلامی شهر طبس ارائه خواهند کرد.

گفتنی است این محلات شامل: امیرالمومنین(ع)- امام رضا(ع)- شهید صدوقی- امام موسی کاظم(ع)- ولی عصر(عج)- پایین محله- دیهشک- پهن کوچه- بازگ- چهارده معصوم(ع) می باشد.





منبع:خاورستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 6 =