علم به قانون موجب پیشگیری از وقوع جرم می شود/ مدیریت صحیح اعتبارات در دستور کار مسئولان طبس باشد

رئیس دادگستری شهرستان طبس گفت: مسئولان شهری به‌ویژه در حوزه شهرداری باید از تحمیل هزینه‌های اضافی بر بیت‌المال پرهیز کنند و صرفه‌جویی و مدیریت صحیح بر اعتبارات را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس( طبس نیوز) غلامحسین توکلی صبح امروز در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس که پیرامون بررسی راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم در سیستم مدیریت شهری برگزار شد، اظهار داشت: آشنایی با قانون، عدم برخورد احساسی با مسائل، تحقق دولت الکترونیک و پرداخت به موقع حقوق و مطالبات کارکنان، عوامل مهم پیشگیری از وقوع جرم هستند.

وی با تاکید بر تسهیل در امور شهروندان، گفت: همانطور که باید با متخلفان از قوانین شهرداری به طور جدی برخورد شود، زمینه‌های لازم برای پیشگیری از تخلف نیز باید توسط مسئولان امور شهری فراهم شده و نسبت به ساماندهی امور و سهولت در اجرای قوانین اقدام شود.

رئیس دادگستری شهرستان طبس تصریح کرد: اگر در زمینه جغرافیای جرم اقدامات لازم صورت گیرد و زیرساخت ارتکاب جرم با هماهنگی مسئولان شهری رفع شود، شاهد پیشگیری از وقوع جرم و کاهش ارتکاب جرم در مناطق آسیب‌خیز هستیم.

توکلی خدمت به مردم را یک نوع عبادت دانست و افزود: تمام مسئولان باید تلاش خود را برای رفع مشکلات شهروندان به کار گیرند و با رعایت قانون ضمن تسهیل در انجام امور اداری، کارگشایی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

مسئولان شهری از تحمیل هزینه‌های اضافی بر بیت‌المال پرهیز کنند

وی تعامل سازنده و ارتباط مستمر مسئولان شهری با شهروندان و برخورد شایسته با ارباب رجوع را موجب پیشگیری از وقوع فساد یا تخلف در سیستم اداری اعلام کرد.

رئیس دادگستری شهرستان طبس با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: مسئولان شهری به‌ویژه در حوزه شهرداری باید از تحمیل هزینه‌های اضافی بر بیت‌المال پرهیز کنند و صرفه‌جویی و مدیریت صحیح بر اعتبارات را در دستور کار خود قرار دهند.

در این دیدار اعضای شورای شهر و شهردار طبس نیز آمادگی کامل خود را در راستای تعامل سازنده با دستگاه قضایی شهرستان در زمینه پیشگیری از وقوع جرم اعلام کردند.
منبع: خاورستان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + پنج =