ارتباطات سکان اصلی پیشرفت در عرصه حمل و نقل و راه است/ +عکس

مدیر کل راه آهن شرق با اشاره به اینکه این ناحیه حدود ۱۰ درصد خطوط ریلی کشور را شامل می‌شود گفت: راه آهن شرق با ۱۰۰۰ کیلومتر خط اصلی بزرگترین ناحیه راه آهن جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس (طبس نیوز)، محمد ابراهیم اقبالی در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل در راه آهن شرق گفت: موفقیت در جهان به ارتباطات صحیح و بیشتر بر می‌‌گردد که بخشی از این ارتباطات ماهواره و وسایل ارتباطی دیجیتال است و بخشی دیگر به راه ها و وسایل حمل و نقل از جمله قطارها برمی‌گردد.

مدیر کل راه آهن شرق ادامه داد: تمام خطوط حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای در کنار هم هستند تا نقاط کور را برطرف کرده و به پیشرفت و تکنولوژی برسیم.

وی حمل انبوه بار و مسافر، ایمنی بالا، آلودگی کمتر و راحتی بیشتر را از مزایای حمل و نقل ریلی نسبت به سایر شیوه های حمل و نقل برشمرد و برای درک ایمنی بالای قطار خواستار بررسی و مقایسه تعداد حوادث و تلفات شیوه های مختلف حمل و نقل شد.

مدیر کل راه آهن شرق با اشاره به اینکه این ناحیه حدود ۱۰ درصد خطوط ریلی کشور را شامل می شود گفت: راه آهن شرق با ۱۰۰۰ کیلومتر خط اصلی بزرگترین ناحیه راه آهن جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک ۳۰ کیلومتر از خطوط این ناحیه بهسازی می شود گفت: راه آهن شرق سکان دار بارگیری در راه آهن است که توانسته است توجه مسئولان راه آهن را به خود جلب کند.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام کمیلی مسئول ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی در مورد اهمیت نماز اظهار داشت: همه ارتباطات وقتی محتوا پیدا می‌کند که با نماز آمیخته باشد، وقتی نماز اهم کار قرار گرفت باعث عاقبت به خیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظاری که از یک جامعه شیعه و ولایی است این است که نماز مطلوب برپا شود و نمازی مطلوب خداست که جامعه را از فحشا و منکر حفظ کند.

وی گفت: نماز طبق قرآن سوره بقره آیه سوم باید همراه با ایمان و انفاق باشد زیرا نماز با انفاق کارگشاست.

در این مراسم حسینی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان طبس نیز گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و تا آنجا که می‌توانیم به نماز بپردازیم و هزینه کنیم و این عین سرمایه گذاری است.

وی افزود: ما اگر محیط کاری خوب و کارکنان با نشاط می‌خواهیم باید به نماز اهمیت دهیم چرا که اگر یک کارمند پایبند باشد پیشرفت خوبی خواهیم کرد.

تقدیر از کارکنان راه آهن شرق و خادمین نماز و پذیرایی از مسافران از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 16 =