نماینده بیرجند سه هیچ طبس را شکست داد…مقصر کیست؟

روزگذشته از سری مسابقات فوتسال دسته اول استان تیم فوتسال خانه کارگر طبس به مصاف تیم مرزبانی محمدرسول الله بیرجند رفت و تیم بیرجندی بدون هیگونه زحمتی بازی را برده به مرکز استان برگشت!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس(طبس نیوز)، روز گذشته بنا بر اطلاع رسانی انجام شده قرار بود از سری مسابقات فوتسال دسته اول استان تیم فوتسال خانه کارگر طبس به مصاف تیم مرزبانی محمدرسول الله بیرجند برود که با کمال تعجب داور بازی نتیجه را سه بر صفر به سود نماینده بیرجند اعلام کرد و تیم بیرجندی بدون هیگونه زحمتی به مرکز استان برگشت.

به گفته شاهدان عینی این بازی قرار بود در ساعت ۱۶ روز جمعه در محل سالن شهید الاهی برگزار شود که به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی برای تامین امنیت بازی برگزار نشد و بنا به صلاحدید داور نتیجه به سود تیم مرزبانی محمدرسول الله بیرجند تمام شد.

شاهدان بازی گفته اند داور بازی را تا ۱۶:۲۰ نیز به تاخیر انداخته و چند مرتبه با نیروی انتظامی تماس هم گرفته شده که نتیجه ای نداشته است.

اگردرمحل بازی مشکل امنیتی پیش بیاید مقصر کیست؟

ایرج توتونچی رئیس اداره ورزش و جوانان طبس درگفتگو با طبس نیوز گفت : تربیت بدنی وظیفه اطلاع رسانی این بازی را همانند تمامی بازی هایی که تاکنون انجام ده است به نیروی انتظامی برای تامین امنیت بازی را داشته است و روز چهارشنبه نیز طی نامه ای به نیروی انتظامی اطلاع رسانی این بازی انجام شده که روزجمعه بعدازظهر قرار است بازی فوق برگزار شود و اینکه چرا نیروی انتظامی درمحل حضور نیافت را نمیدانیم!!

وی اظهار داشت : اگرچه نیروی انتظامی قبلا طی نامه ای اعلام کرده که حق الزحمه تامین امنیت بازیها را در فلان شرکت واریز نمایید ولی تاکنون آنها بدون هیچ مشکلی در بازیها حضور و همکاری داشته اند و ما نیز با آنهامراوده داشته ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گفت : موضوع حضور پلیس در محل برگزاری بازیها در آیین نامه فدراسیون فوتبال آمده است و اگر چنانچه در محل بازی مشکل امنیتی پیش بیاید مسئول کیست؟ ما که نمیتوانیم امنیت بازی را تامین کنیم، و کار داور بازی نیز خلاف قوانین نبوده است که متاسفانه در این محل باعث شکست تیم ما شده است.

آیین نامه فدراسیون فوتبال برای ما الزام آور نیست…

سرهنگ جلالیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان طبس نیز درگفتگو با طبس نیوز گفت: بنا بر اطلاعات وارده روز گذشته سرپرست تیم حریف حتی در محل حضور نداشته است تا صورت جلسه بازی را امضا کند و چون آنها نتوانسته اند بازی را جمع کنند بهانه تراشی کرده اند.

جلالیان افزود: اطلاع رسانی تربیت بدنی ملاک عمل ما نیست ، آنها میگویند برابر دستورالعمل فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال اگر پلیس نباشدبازی برگزار نمیشود ماتابع دستورالعمل هیئت فوتبال نیستیم چرا که یک دستورالعمل داخلی است .

وی افزود: تاکنون بازی های زیادی درطبس برگزار شده مگر ماحضور داشته ایم ؟ اینها دنبال بهانه میگردند و میخواهند مغلطه کنند!! نیروی انتظامی مگر میتواند باعث تعطیل شدن ورزش شود .

فرمانده نیروی انتظامی طبس گفت : خدمات نیروی انتظامی برهمگان روشن است و دراین موضوع برگزارکنندگان دیواری کوتاه تر از نیروی انتظامی پیدا نکرده اند .
وی درپایان گفت : ایین نامه داخلی فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال برای ما الزام آور نیست و ما برابر با قوانین عمل کرده ایم .

بازی بدون نتیجه مانده ،امید به پیروزی داریم
علی محمدی. مربی تیم فوتسال خانه کارگر طبس نیز درگفتگو با طبس نیوز گفت : از خدمات و همکاری صمیمانه ریاست محترم ورزش و جوانان و همچنین فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان طبس تشکر وضمن احترام به هر دو بزرگوار باید بعرض برسانم نتیجه بازی به نفع تیم مرزبانی اعلام نشده و با توجه به عدم حضور سرپرست تیم میهمان (مرزبانی محمد رسول ا… بیرجند ) بازی نباید برگزار میشد و با توجه به آیین نامه مسابقات حضور سرپرست تیمها الزامی است بنابراین این درست است که نیروهای زحمتکش انتظامی با بیست دقیقه تاخیر در محل حاضر گردیده اند اما باید عرض کنم که به تیم حریف نباید اجازه ورود داده میشد و نتیجه بازی به نفع ما باید اعلام میگشت.
وی افزود: متاسفانه داور بازی؛ بازی را بدون نتیجه و لغو اعلام کرده ودر گزارش خود عدم حضور سرپرست تیم مرزبانی بیرجند و تاخیر ۲۰ دقیقه ای ناجارا اعلام کرد.
وی گفت: امیدواریم کمیته انضباطی نتیجه بازی را سه بر صفر به نفع تیم خانه کارگر طبس اعلام نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس در این بازی دو نکته قابل تامل دیگر هم بوده است:

اول اینکه دو نفر از داوران این بازی از بیرجند و یک نفر طبسی بوده است ، اینکه چرا برای این بازی داورانی از شهر میهمان و مرکز استان انتخاب شده اند جای سوال دارد؟

دوم اینکه بنا به گزارش خبرنگار طبس نیوز در این بازی همانطور که به تایید فرمانده نیروی انتظامی نیز رسید سرپرست تیم حریف حضور نداشته است و بنا برقوانین اجرایی فدراسیون فوتبال هیچ تیمی بدون حضور سرپرست نمیتواند در زمین حضور یابد، حال چگونه شده که تیم مرزبانی محمدرسول الله بیرجند بدون حضور سرپرست تیمش توانسته است پیروز این بازی انجام نشده باشد خود جای سوال دارد…؟!

دیدگاهی در “نماینده بیرجند سه هیچ طبس را شکست داد…مقصر کیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 17 =