نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی طبس در امنیت کامل افتتاح شد

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی با ۳۰ درصد تخفیف تا سوم بهمن ماه در محل سالن دانشگاه آزاد طبس برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، رئیس صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون منزل دارای ۵۳ غرفه است که ۲۰ غرفه تولیدکنندگان و مابقی از اصناف طبس هستند.

علی صفرپور غریب افزود: این نمایشگاه به مدت ۵ روز در محل دانشگاه آزاد اسلامی طبس دایر خواهد بود و سعی شده از نظر کیفیت و قیمت همکاران ما نهایت نظارت و کنترل را داشته باشند که جا دارد از معاونت استانداری طبس، دفتر امام جمعه و شورای شهر که در برگزاری این نمایشگاه همکاری نمودند تشکر شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: با توجه به نیازی که در شهرستان احساس شد و بنا به درخواست شهروندان این نمایشگاه برگزار شده و حدود ۳۰ درصد نسبت به بازار قیمت پایین نگه‌داشته شده و با توجه به ارزیابی‌ها کیفیت هم بسیار خوب بوده است.

صفرپور غریب گفت: نظر به تجربه تلخ گذشته نمایشگاه بیمه مسئولیت مدنی و بیمه آتش‌سوزی و حوادث شده است ضمن اینکه با آتش‌نشانی و نیروی انتظامی قرارداد بسته شده و تا آخرین ساعت برپایی نمایشگاه در محل نمایشگاه حضور خواهند داشت و تدابیر لازم انجام شده است.

مهدی محمدی مدیر نمایشگاه نیز در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی طبس گفت: شرکتی که امسال نمایشگاه را اجرا کرده شرکت پدیده گستر است که بومی شهر طبس می‌باشد و به همین لحاظ فروشندگان بومی نیز در نمایشگاه شرکت داده شده‌اند که ۴۰ درصد از بومی‌های خود شهرستان و ۶۰ درصد از تولیدی‌های خوب تهران حضور پیدا کرده‌اند.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور احساس می‌شود خرید مردم چشمگیرتر باشد.

محمدی افزود: باتوجه به کارشناسی قیمت انجام شده از ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف در فروش لحاظ شده است.

وی گران‌ترین قیمت را مبل استیل با قیمت ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزیابی کرد که ۲۵ درصد پایین‌تر از قیمت بازار ارائه می‌شود و کارهای مناسب نیز در رنج قیمتی ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قرار گرفته‌اند به عبارتی برای همه سلیقه‌ها مبل در نمایشگاه مبلمان وجود دارد.

کد خبرنگار: ۱۰۴

5 دیدگاه دربارهٔ «نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی طبس در امنیت کامل افتتاح شد;

  1. باسلام خدمت دست اندرکاران نمایشگاه ، مبلمان زیاد جالب نبود مخصوصا مبل ها که چنگی به دل نمیزد

  2. هر کس تو حوزه کاری خودش باید به فکر باشه حالا اینا هم تو عرضه مبل دست به کار شدن ، هر کی به نوبه خودش
    خسته نباشید به همه بر پا کننده های نمایشگاه مبل ان شا الله این نمایشگاه ها ادامه داشته باشد

  3. سلام و تشکر از همه دست اندرکاران نمایشگاه مبل
    امیدواریم این حرکت تداوم داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 15 =