شایعات مطرح شده در خصوص وضعیت مالی موسسه میزان کذب محض است/ وضعیت شعب تا پایان هفته عادی می‌شود

رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان اعلام کرد: در چند روز گذشته مشاهده شده است که برخی افراد شایعاتی را متوجه این موسسه نموده اند. در حالیکه این که شایعات کاملا بی اساس و کذب محض است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، طی امروز و روز گذشته جمعی از مردم طبس با مراجعه به شعبه موسسه مالی و اعتباری میزان خواستار برگشت مبلغ سپرده شده در این موسسه شدند.

برخی از مردم در گفتگو با خبرنگار ما از ورشکستگی این موسسه مالی و اعتباری خبر دادند که با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی موسسه مالی و اعتباری میزان متوجه شدیم که این شایعه ظاهرا در دیگر نقاط کشور هم موجب نگرانی مردم شده که متن اظهار نظر رئیس هئیت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان که در پرتال اطلاع رسانی این مرکز وجود دارد جهت آگاهی افکار عمومی در زیر آمده است:

اظهارات رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان :
شایعات کذب محض است

رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان با اشاره به اقدامات انجام شده برای ورود این موسسه به فرا بورس و تشکیل شرکت سهامی عام اعلام کرد : پیش بینی می شود با اقدامات انجام شده موسسه مالی و اعتباری میزان، تا پایان سال مجوز رسمی خود را دریافت نماید .

به گزارش روابط عمومی موسسه میزان، غفور حلمی با بیان این مطلب تصریح کرد؛ موسسه میزان از مدت ها قبل با استقبال از طرح سامان دهی موسسات با تعامل با بانک مرکزی اقدامات متنوعی را برای اخذ مجوز رسمی آغاز کرده است که تا کنون این روند پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است .

وی افزود: در این راستا با تشکیل مجمع عمومی سهام داران این موسسه با تبدیل تعاونی به شرکت سهامی عام موافقت کردند و به زودی پذیره نویسی موسسه اعتباری میزان انجام و سهام موسسه میزان از طریق کارگزاری های رسمی کشور عرضه خواهد شد .

وی با اشاره به اظهارات اخیر مسئولان بانک مرکزی درباره اعطای مجوز به موسسات تصریح کرد : مسئولان ارشد بانک مرکزی اعلام کرده اند موسسه میزان به همراه ۴ موسسه دیگر تا پایان سال موفق به اخذ مجوز خواهند شد که این امر برای مشتریان و سهام داران این موسسه علاوه بر ارزش آفرینی همراه با فرصت های جدید خواهد بود .

وی همچنین در خصوص مسائل مطرح شده درباره اعطای تسهیلات به شرکت پدیده اظهار داشت :
این موسسه حمایت از طرح های اشتغال زا را همواره در دستور کار داشته و تاکنون برای رونق اقتصاد ملی، تسهیلات قابل توجهی به طرح های اشتغال زا پرداخت نموده است .

رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان با اشاره به پرداخت تسهیلات از سوی چند بانک و موسسه از جمله موسسه میزان به پروژه های پدیده خاطر نشان کرد: تسهیلات اعطایی میزان به پدیده همچون سایرین با اخذ وثایق و تضمینات، چند برابر وجوه پرداختی انجام شده است و در این زمینه جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، در صورتیکه نیاز باشد مبالغ پرداختی از محل تضامین و در اسرع وقت تسویه خواهد شد .

وی ادامه داد: موسسه میزان مستقل است و مشکلات به وجود آمده برای پدیده، ربطی به میزان ندارد.

حلمی درباره شایعات مطرح شده در خصوص وضعیت مالی این موسسه تصریح کرد : در چند روز گذشته مشاهده شده است که برخی افراد شایعاتی را متوجه برخی از موسسات مالی و اعتباری معتبر از جمله موسسه مالی و اعتباری میزان نموده اند. در حالیکه این که شایعات کاملا بی اساس و کذب محض است .

وی افزایش مراجعه مشتریان و شلوغی برخی از شعب میزان را ناشی از جو روانی ایجاد شده مربوط به این شایعات بی اساس دانست و از مشتریان این موسسه خواست که به شایعات توجهی نکنند.

وی گفت: این موسسه در زمینه مسائل مالی هیچگونه مشکلی ندارد اما ازدحام مشتریان در برخی از شعب باعث اختلال در خدمات رسانی شده که با تمهیدات اتخاذ شده این مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: موسسه میزان به عنوان یک موسسه خوش نام و قانون مدار با قوت تمام در حال خدمت رسانی به مشتریان و مردم شریف بوده و خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به پذیره نویسی قریب الوقوع، از سهام داران خانواده بزرگ میزان و نیز مشتریان موسسه خواست از هم اکنون خود را برای پذیره نویسی و خرید سهام عرضه شده مهیا نمایند.

– اخبار مرتبط:

2 دیدگاه دربارهٔ «شایعات مطرح شده در خصوص وضعیت مالی موسسه میزان کذب محض است/ وضعیت شعب تا پایان هفته عادی می‌شود;

  1. بخدا جای ناراحتی داره که یه عده سودجو از سادگی مردم سو استفاده میکنند. انشاا.. با هوشیاری دیگه به حرف شایعه سازها گوش ندیم

  2. شایعات دروغ بود. خوشحالم به سپردم دست نزدم و ۲ درصو سود بیشتر میگیرم. این ۲ درصد سود بیشتر رو به بچه هام میدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 4 =