پروژه گازرسانی به روستاهای خسروآباد و دهنو فاطمه‌برات افتتاح گردید

همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر ۳۱۲ خانوار از اهالی روستاهای خسروآباد و دهنو فاطمه‌برات از نعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، در دهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی پروژه گازرسانی به روستاهای خسروآباد و دهنو فاطمه برات افتتاح گردید.

در این مراسم مهندس ضیایی‌مقدم معاون بهره‌برداری شرکت گاز خراسان جنوبی ضمن ارائه آمار به اهمیت این پروژه اشاره کرد و سپس امام جمعه طبس در سخنانی به برکات نظام و انقلاب اسلامی برای مردم ایران و خصوصا روستا نشینان پرداخت.

حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم افزود: در گذشته وقتی به روستاها مراجعه می‌کردیم با انبوهی از سوالات و درخواست‌ها مواجه می‌شدیم اما به برکت نظام اسلامی اکنون این مشکلات به حداقل رسیده و برای نمونه یکی از مشکلات کنونی روستانشینان اینترنت پر سرعت می‌باشد.

امام جمعه طبس همچنین به مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در روستای خسروآباد اشاره نمود و از مسئولین مخابرات شهرستان درخواست کرد تا نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایند.

شایان ذکر است پروژه گازرسانی به روستاهای خسروآباد و دهنو فاطمه‌برات با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان و با طول مسیر لوله‌گذاری ۱۴ کیلومتری از زمستان سال گذشته آغاز شده بود که در این پروژه تعداد ۲۸۰ علمک گاز نصب شده و هم‌اکنون ۳۱۲ خانوار این دو روستا از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =