گزارش تصویری(۲)/ راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در طبس/ +حاشیه‌های سفر استاندار

صبح امروز راهپیمایی پرشکوه و باصلابت یوم الله ۲۲ بهمن در طبس برگزار شد، سخنران ویژه مراسم امروز استاندار خراسان جنوبی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، صبح امروز راهپیمایی پرشکوه و باصلابت یوم الله ۲۲ بهمن در طبس برگزار شد.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در طبسراهپیمایی یوم الله 22 بهمن در طبسراهپیمایی یوم الله 22 بهمن در طبسراهپیمایی یوم الله 22 بهمن در طبسراهپیمایی یوم الله 22 بهمن در طبسراهپیمایی یوم الله 22 بهمن در طبسراهپیمایی یوم الله 22 بهمن در طبس

استاندار خراسان جنوبی که سخنران ویژه مراسم راهپیمایی در طبس بود پس از سخنرانی در جمع مردم، با حضور در آستان امام‌زاده حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام و سپس حرم حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم (ع) برادر امام رضا(ع) را زیارت نمود.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در طبسادای احترام استاندار به مقام شهداراهپیمایی یوم الله 22 بهمن در طبسراهپیمایی یوم الله 22 بهمن در طبس

وی همچنین در حاشیه زیارت در محفل جشن ازدواج زوج طبسی که پیوند ازدواجشان را در روز ۲۲ بهمن به صورت ساده در کنار امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) برگزار کردند به اتفاق دکتر عبدالله‌زاده و مسئولین محلی شرکت نمود.

در این مراسم استاندار و نماینده طبس هدایایی به این زوج اهدا کردند.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در طبسشرکت استاندار در مراسم عقد زوج طبسی

خدمتگزار همچنین از نمایشگاه «روزهای ماندگار» نیز در آستان امام‌زاده طبس بازدید کرد.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در طبسراهپیمایی یوم الله 22 بهمن در طبسراهپیمایی یوم الله 22 بهمن در طبس

شرکت در جلسه تخصصی بررسی مشکلات حوزه شهرستان طبس آخرین برنامه استاندار در طبس بود.

در این جلسه مشکلات مرتبط با امور آموزش و پرورش شهرستان طبس، حوزه کشاورزی، صنعت، معدن و آب با حضور استاندار مورد بررسی قرار گرفت.

پیگیری برای احداث استخر شنای دانش‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش و اعطای اختیارات بیشتر به فرماندار طبس برای تخصیص اعتبارات بیشتر از محل تمک دارایی ها، بررسی وضعیت نامناسب کشاورزی و دامداری به دلیل کاهش بارندگی و بوته‌میری در مراتع و برگزاری جلسات در تهران با وزیر و معاونین مربوطه جهت رفع مشکل، همچنین راهکارهای جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های معدنی شهرستان طبس و فاضلاب شهر طبس از طریق آب منطقه‌ای استان از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در جلسه تخصصی مورد بررسی قرار گرفت و استاندار خراسان جنوبی قول پیگیری داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =