سید جلال هاشمی خبر استعفایش از فرمانداری طبس را تکذیب کرد

بعد از این شنیده ها پایگاه خبری هودر در تماسی با فرماندار طبس از واقعیت این خبر جویا شد که سید جلال هاشمی ضمن رد این مطالب از حضور خود مانند گذشته در سمت فرماندار ویژه شهرستان طبس خبر داد

یکی از سایت های خبری صبح امروزخبر استعفای فرماندار طبس را منتشر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس سایت گنابادتایمز در خبری عنوان کرد:سید جلال هاشمی فرماندار موفقی که حتی پس از بازنشستگی نیز وی را مجدداً به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس منصوب نمودند، این بار برای فعالیت در سمتی متفاوت خود را مهیا می کند. در پی بخشنامه وزیر کشور مبنی بر اینکه مدیران علاقمند به شرکت در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی باید تا یک اسفند ۹۳ استعفای خود را از سمت های فعلی اعلام کنند، فرماندارطبس نیز استعفا نمود.

این پایگاه خبری نوشت:سید جلال هاشمی، فوق لیسانس مدیریت دولتی و از نیروهای استانداری خراسان رضوی و سپس خراسان جنوبی است که که در کارنامه خود ۶ سال معاونت استانداری خراسان رضوی و فرماندار ویژه نیشابور و ۲ سال فرمانداری قوچان و همچنین فرمانداری چناران، درگز و خواف را دارا بوده است. وی پیش از آن نیز در مسئولیت‌های مختلف مدیریتی وزارت کشور مانند معاونت فرمانداری، مدیریت کل ادارات و بخشداری فعالیت کرده است.

هاشمی از نخبگان اجرایی استان می باشد که سالهای بسیار و در دولت های مختلف مشغول به فعالیت در سمت های اجرایی سیاسی بوده است. از نمونه کارهای برجسته وی، فرمانداری نیشابور برای مدتی حدود ۶ سال می باشد، امری که در نیشابور بی سابقه بوده و تاکنون هیچ فرمانداری نتوانسته با چنین سابقه ای با توجه به فضای غیر همسوی حاکم بر این شهر، در آن به عنوان فرماندار خدمت نماید.

این سایت خبری همچنین نوشت:شنیده ها حاکی از آن است که ظاهرا این استعفا به دنبال تقاضای فراوان مردم نیشابور از هاشمی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده است اما تا کنون مشخص نیست که وی در کدامیک از حوزه های فعالیت خویش قرار است کاندیدا شود، چرا که ظاهرا مردم خواف نیز از وی تقاضاهای مشابهی داشته اند. برخی تحلیل گران قصد وی از انصراف را کاندیداتوری در شهر خویش یعنی حوزه انتخابیه گناباد و بجستان پیش بینی می کنند
سید جلال هاشمی نیز در تماسی تلفنی ضمن رد این مطالب از حضور خود مانند گذشته در سمت فرماندار ویژه شهرستان طبس خبر داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + پانزده =