گسترش فرهنگ جهادی راه رسیدن به اقتصاد مقاومتی است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گسترش فرهنگ و روحیه جهادی را از راه‌های اصلی رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس ابراهیم عزیزی صبح امروز در مراسم افتتاحیه چهارمین همایش هم‌اندیشی نخبگان جهادگر بسیجی کشور که با حضور ۴۰۰ تن از بسیجیان عضو گروه‌های جهادی در طبس برگزار شد، اظهار داشت: این همایش از امروز به مدت ۳ روز در شهرستان طبس برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این همایش نقش گروه‌های بسیجی جدیدی را ترسیم می‌کند، گفت: در این راستا می‌توانیم در راستای گسترش فرهنگ جهادی برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی موفق باشیم.

رئیس بسیج سازندگی کشور افزود: ایجاد هماهنگی و تعامل بیشتر بین گروه‌های جهادی از اهداف اصلی این همایش است تا بتوانیم در راستای دغدغه‌های مقام عظمای ولایت ساز و کارهای حرکات جهادی را به خوبی تبیین و ترسیم کنیم.

عزیزی به مأموریت رهبر معظم انقلاب برای فرزندان بسیجی خود در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح کرد: درک مشترک از یک رسالت مشترک مهم‌ترین رویکرد اجرایی چهارمین همایش هم‌اندیشی نخبگان جهادگر بسیجی کشور است که باید برای رسیدن به پله‌های بالای اقتصاد مقاومتی به خوبی روشن و واضح شود.

وی بیان کرد: وجود مرقد مطهر امامزاده حسین‌بن‌موسی‌الکاظم (ع) در طبس و معنویات این بارگاه منور موجب شد این شهرستان به عنوان محل برگزاری چهارمین نشست هم‌اندیشی نخبگان جهادگر کشور انتخاب شود.

رئیس بسیج سازندگی کشور افزود: همچنین شکست آمریکا در این سرزمین و سقوط آر‌کیو ۱۷۰ جاسوسی در خاک طبس قداستی از عنایات الهی به این شهرستان داده است.

همچنین در حاشیه این همایش بزرگ برنامه‌هایی چون برگزاری کارگروه‌های تخصصی در حوزه اردوهای جهادی، غرس ۱۰۰۰ اصله درخت خرما «یادبود نخلستان مدینه»، رونمایی از ۳ جلد کتاب در حوزه‌های جهادی و اقتصاد مقاومتی و بازدید از محل سقوط هواپیمای آمریکا در طبس نیز برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =