همایش هم‌اندیشی نخبگان جهادگر بسیجی کشور در شهرستان طبس آغاز شد

در مراسمی با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور چهارمین همایش بزرگ هم‌اندیشی نخبگان جهادگر بسیجی کشور در شهرستان طبس آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس امام جمعه شهرستان طبس صبح امروز در آئین افتتاحیه همایش بزرگ هم‌اندیشی نخبگان جهادگر بسیجی کشور با اشاره به آیات قرآن اظهار داشت: آنچه مایه سربلندی و عزت انسان می‌شود در علم ایمان و جهاد در راه خدا خلاصه شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهاجریان‌مقدم روحیه جهادی امام خمینی (ره) را محکم و استوار برشمرد و گفت: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در خفقان حاکم بر کشور و تحت فشار ابرقدرت‌ها توانست ارزش‌های انسانی و الهی را بارور کرده و دین اسلام را زنده نگه دارد.

وی با بیان اینکه با روحیه جهادی است که موانع بر طرف می‌شود، افزود: روحیه جهادی یک لازمه در مدیریت کشور است و امام (ره) نیز در آغاز راه انقلاب دستور تشکیل نهادها و سازمان‌های جهادی را صادر کرد.

امام جمعه شهرستان طبس تصریح کرد: البته تأکید مقام معظم رهبری نیز هموراه بر ارتقای روحیه جهادی بوده و است.

مقدم حضور جهادگران بسیجی کشور در این شهرستان را مورد تجلیل قرار داد و گفت: اقتصاد مقاومتی محقق نمی‌شود مگر با روحیه جهادی اما متاسفانه با وجود تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری اقداماتی که باید در راستای اقتاصد مقاومتی انجام شود صورت نگرفته است.
وی توجه تمامی مسئولان کشور را به این دغدغه مقام معظم رهبری سفارش و بیان کرد: اگر قرار است اقتصاد مقاومتی در کشور محقق شود باید ابتدا روحیه جهادی از مدیران اجرایی کشور آغاز و سپس در جامعه نیز نهادینه شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =