لزوم انتصاب فردی شایسته برای سکان‌داری فرمانداری طبس

امام جمعه طبس در مراسم تودیع فرماندار ویژه این شهرستان گفت: از استاندار خراسان جنوبی انتظار داریم که در زمانی کوتاه و با هماهنگی‌های لازم، فردی شایسته و بایسته را برای سکان‌داری فرمانداری طبس منصوب کند تا پیشرفت این شهرستان متوقف نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از گلشن، حجت‌الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم طی سخنانی در مراسم تودیع معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان، اظهار داشت: از سیدجلال هاشمی که مدت کوتاهی را در طبس بود تشکر می‌کنم، و برای مهدی اخوان‌صفار که سابقه خدمت در طبس دارد هم آرزوی موفقیت دارم.

وی با اشاره به جایگاه ویژه طبس، تصریح کرد: از استاندار خراسان جنوبی انتظار داریم که در زمانی کوتاه و با هماهنگی‌های لازم، فردی شایسته و بایسته را برای سکان‌داری فرمانداری ویژه طبس منصوب کند تا پیشرفت این شهرستان متوقف نشود.

معاون پیشین استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس هم با بیان اینکه من ۲۰ سال پیش فرمانداری هم‌طراز طبس بودم، گفت: من با اصرار زیاد محمدعلی عبداله‌زاده، نماینده مردم طبس در مجلس، به این شهرستان آمدم و برای آمدنم و ماندنم در طبس هم شرایطی داشتم که متأسفانه تنها ۵۰ درصد آن شرایط محقق شد و در نهایت تصمیم گرفتم که کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی بشوم.

سیدجلال هاشمی یادآور شد: برنامه‌ای دو تا سه ساله را برای طبس طراحی کرده بودم و بی‌اعتنا به فشارها و نگاه‌های تنگ‌نظرانه، سعی کردم روحیه مسئولیت‌پذیری، خودباوری و نگاه استراتژیک را در مدیران تقویت کنم.

وی اضافه کرد: همواره بر طبل وحدت و انسجام کوبیدم و تفاوتی بین همفکرها و نقادها قایل نشدم؛ برخی اختلافات زیبنده مردم طبس نیست؛ برای پیشرفت طبس باید از تفرقه بپرهیزیم؛ هرکس افراطی‌گری کند خواستار توسعه طبس نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =