همتی بلند برای شهری سربلند/ قفل ۳۰ ساله ترمیم اسفالت معابر طبس شکست

مقدس زاده خسروی به اختصاص ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اشاره کرد و گفت: با مساعدت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ۴۰۰ تن قیر یارانه‌ای به شهرداری طبس اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس، تیمور مقدس زاده خسروی به اختصاص ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اشاره کرد و گفت: با مساعدت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ۴۰۰ تن قیر یارانه‌ای به شهرداری طبس اختصاص یافت.

سرپرست شهرداری طبس ضمن تقدیر از دکتر عبداله زاده به دلیل پیگیری دریافت قیر یارانه ای و اعتبار توسعه و اصلاح شبکه معابر شهر طبس گفت: تامین قیر دغدغه اصلی شهرداری طبس محسوب می‌شود و اختصاص قیر یارانه‌ای و اعتبار لازم می‌تواند گام موثری در فراهم کردن بستر تامین آسفالت معابر باشد.

وی از تحول در آسفالت معابر شهری خبر داد و گفت: پس از سالها رکود و نیز فرسایش معابر شهری، اینک طرح آسفالت خیابان آیت الله واعظ طبسی (خیابان ارگ) به اجرا درآمد و همزمان برخی کوچه های فرعی که سالهاست وضعیت نامطلوبی دارد نیز در حال آسفالت شدن است.

مقدس زاده به بهسازی ورودی های شهر طبس اشاره کرد و گفت: به دلیل فرارسیدن نوروز به طور موقت، لکه گیری معابر اصلی و ورودی های شهر انجام شد که ان شالله با حمایت شورای محترم اسلامی شهر، بعد از تعطیلات نوروزی روکش آسفالت معابر فرسوده در دستور کار قرار می گیرد.

وی از همراهی محمود عصاری- مسوول واحد عمران و نیروهای تحت امر وی و نیز واحد موتوری شهرداری طبس که در روزهای پایانی سال ۹۳ تلاش مجدانه ای دارند سپاسگزاری کرد.

3 دیدگاه دربارهٔ «همتی بلند برای شهری سربلند/ قفل ۳۰ ساله ترمیم اسفالت معابر طبس شکست;

  1. من ساکن شهرک زیباشهر هستم. ولی اکر برنامه شهرداری اول خیابان مذکور است عالیه . سعی کنیم با هم این ماشین خراب را هول بدیم فرق نمی کنه بار چه کسی داره حمل می کنه. فقط به نظم شهری کمک کنیم

  2. شوراهارا که چندتا شون ازپایین محله باشند باید آسفالت بشه زیباشهر وصدوقی که کسی نداره خیابونشا چاله اسکندرونه

  3. با عرض تشکر از مسئولین که بالاخره فکری به حال خیابان واعظ طبسی کردند و این خیابان روکش اسفالت شد.چون واقعا اسفالت این خیابان خیلی خراب و گود شده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + پانزده =