دیدار مسئولین و اعضای ستاد نمازجمعه با امام‌جمعه عشق‌آباد در اولین روز از سال ۱۳۹۴

در آغازین روز از سال ۹۴ که مزین به عطر فاطمی است در دفتر امامت جمعه عشق‌آباد، دیدار دوستانه روحانیت، خانواده شهدا، مسئولین و اعضای ستاد نماز جمعه با حجت الاسلام مظاهری امام جمعه این شهر و حجت الاسلام مهدی‌پور استاد حوزه و دانشگاه صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، در آغازین روز از سال ۹۴ که مزین به عطر فاطمی است در دفتر امامت جمعه عشق‌آباد، دیدار دوستانه روحانیت، خانواده شهدا، مسئولین و اعضای ستاد نماز جمعه با حجت الاسلام مظاهری امام جمعه این شهر و حجت الاسلام مهدی‌پور استاد حوزه و دانشگاه صورت گرفت.

حجت الاسلام مهدی‌پور در این دیدار با تاکید بر اینکه اساس اسلام قرآن، پیامبران و اهل‌بیت دین هستند و در آغاز سال، ایام فاطمیه قرار دارد گفت: فرصت مناسبی است که با عرفان و قرآن مانوس شویم و با برپایی مراسمات عزاداری حضرت زهرا(س) توجه ویژه داشته باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: باید همه ما طوری کار تلاش و کوشش نماییم تا همانطور که به مسئولین بالا دست در پایان سال باید گزارش کاری سالانه را داد، گزارش خوبی نیز بتوانیم به امام زمان(عج) بدهیم و سرافراز و سربلند باشیم.

وی اضافه کرد: نفوذ ما در عراق و سوریه و حمایت کمک ما به مسلمانان آن کشورها با مدد امام زمان (عج) ورهبری نایب بر حق ایشان بوده است که اگر با این انگیزه کار کنیم نفس کشیدن، کار کردن، صحبت کردن و غیره همه عبادت است و همه این کارها برای این است که کارنامه قابل قبولی در محضر امام عصر (عج) داشته باشیم .

حجت الاسلام مهدی پور در ادامه بیان کرد: در مذاکرات دشمن از موضع سلطه جهانی و شرک و قدرت کوتاه نخواهد آمد مگر با تکیه بر نیروی داخلی و انسجام همگانی بتوانیم بر آنها فائق آئیم و استعمار پذیرفته است که ما در جهان صاحب قدرت هستیم که با ما مذاکره می‌کند.

وی در پایان گفت: در کشورهای اسلامی همچون عراق، سوریه و یمن که ندای یا علی(ع) سر داده می‌شود این عزت بسیار بزرگی است.

در این دیدار حجت الاسلام مظاهری طی سخنانی به شعار سال «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی» که توسط مقام معظم رهبری ایلاغ گردید اشاره کرد و گفت: امیدواریم این سال با همدلی و هم‌زبانی همه ما صورت گیرد.

وی در پایان به کمبود روحانی در منطقه اشاره و از حجت الاسلام مهدی‌پور درخواست حضور بیشتر روحانی در بخش دستگردان نمود.

در این مراسم ذاکر اهل‌بیت آقای حاج رضا محمدزاده مرثیه‌خوانی کرد.

خبرنگار بخش دستگردان پایگاه اطلاع‌رسانی طبس: علی رجب‌زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =