آمار پذیرش ستاد اسکان فرهنگیان از مرز ۱۹ هزار و ۲۰۰ نفر گذشت

محمود جلالی معاون مدیر کل ومدیر آموزش وپرورش طبس با بیان این که تمامی مدارس، سالن‌ها و نمازخانه‌های طبس از نظر ظرفیت تکمیل شده است، گفت: آمار پذیرش ستاد اسکان فرهنگیان از مرز نوزده هزار و دویست نفر گذشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل ومدیریت آموزش وپرورش شهرستان طبس، در ششمین روز از سفرهای نوروزی تمامی مدارس، سالن‌ها و نمازخانه‌های طبس از نظر ظرفیت تکمیل گردید.

محمود جلالی معاون مدیر کل ومدیر آموزش وپرورش طبس با بیان این که از اولین ساعات شروع سفرهای نوروزی ستاد اسکان فرهنگیان در حال ارائه خدمت به هموطنان عزیز می‌باشد گفت: آمار پذیرش ستاد اسکان فرهنگیان از مرز نوزده هزار و دویست نفر گذشته است.

وی با اعلام این که تاکنون ستاد اسکان فرهنگیان پذیرای بیش از سه هزار و پانصد خانوار در مدارس، سالن‌ها و نمازخانه‌های طبس بوده است گفت: به دلیل حجم بالای مسافرین نوروزی در طبس سالن‌ها و نمازخانه‌های مدارس جهت نصب چادر در اختیار مسافرین قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش طبس ادامه داد: در دوم فروردین ماه سال ۱۳۹۴ ستاداسکان فرهنگیان از ۹۰۵ خانوار در قالب ۴۸۱۵ نفر پذیرش داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =