پایگاه اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان طبس یکی از پرکارترین پایگاه های نوروزی استان

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد: پایگاه های شهرستان های طبس، فردوس و بیرجند از پرکارترین پایگاه های ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش در این ایام به شمار می روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا ظهر روز گذشته (۷ فروردین) ۱۰۲هزار و ۳۰۶ نفر روز از سوی پایگاههای ستاد اسکان آموزش و پرورش پذیرش شدند.

عباس لامعی صبح امروز (۸ فروردین) در بازدید از ستاد و پایگاه های اسکان نوروزی فرهنگیان خراسان جنوبی تصریح کرد: از این تعداد، ۹۴ هزار و ۲۱ مسافر پذیرش شده فرهنگی و ۸ هزار و ۲۸۵ مسافر نیز غیرفرهنگی بوده اند.

وی با بیان اینکه پایگاه های شهرستان های طبس، فردوس و بیرجند از پرکارترین پایگاه های ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش در این ایام به شمار می روند، اظهار کرد: استقبال مسافرین از پایگاههای اسکان آموزش و پرورش، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۳۰ درصد رشد دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: بیشتر مسافرانی که در پایگاههای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده اند، از استان های گلستان، قم، یزد، اصفهان، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی به خراسان جنوبی سفر کرده اند.

لامعی با اشاره به اینکه ۱۵۴ آموزشگاه با یک هزار و ۱۲۷ کلاس برای اسکان مسافرین نورزی خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است، گفت: ۳۲۷ نفر از پرسنل آموزش و پرورش نیز وظیفه پذیرایی و راهنمایی مسافرین را برعهده دارند.

وی از آماده بودن ۱۵۷ فضا برای اقامه نماز مسافرین خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این و به منظور هدایت و راهنمایی مسافرین ۵ هزار نقشه راهنما تکثیر و توزیع شده و ۱۴ پایگاه و ایستگاه صلواتی نیز در نظر گرفته شده است.

منبع:شبستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =