یارانه شیر سه ماهه اول سال ۹۳ به حساب دامداران شهرستان واریز شد

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس میزان یارانه اختصاص یافته به هر کیلو‌گرم شیر را ۱۲۵۰ ریال عنوان کرد و گفت پرداخت یارانه شیر فقط به گاودارانی که شیر تولیدی خود را به مراکز جمع‌آوری شیر و کارخانجات فرآورده‌های لبنی تحویل نمایند تعلق می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی طبس به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان طبس، در سه ماهه اول سال ۱۳۹۳ مقدار ۱۷۵۹۷۲۶ کیلوگرم توسط کارخانجات و مراکز جمع آوری شیر از دامداران این شهرستان خریداری و با پیگیری‌های انجام شده مبلغ ۲۱۹ میلیون و ۹۶۵ هزار و۷۵۰ تومان یارانه شیر مستقیماً به حساب دامداران واریز گردیده است.

مهندس بخشایی معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس میزان یارانه اختصاص یافته به هر کیلو‌گرم شیر را ۱۲۵۰ ریال عنوان کرد و گفت پرداخت یارانه شیر فقط به گاودارانی که شیر تولیدی خود را به مراکز جمع‌آوری شیر و کارخانجات فرآورده‌های لبنی تحویل نمایند تعلق می‌گیرد.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس تعداد گاوداران بهره‌مند از یارانه شیر را ۵۸۵ نفر اعلام کرد و افزود: تفاوت پرداخت یارانه این مرحله با مراحل قبلی واریز مستقیم یارانه نقدی به حساب تک تک دامداران می‌باشد.

شایان ذکر است شیر تولیدی شهرستان طبس توسط مراکز گاوداران دشتغران، تلاشکاران، جامع گستر و سامان عشق‌آباد و واحد تولیدی فرآورده‌های لبنی (کارخانه هجرت) جمع‌آوری شده و شیرمازاد بر نیاز شهرستان روزانه بطور متوسط به میزان ۱۷ تن به سکوهای جمع‌آوری شیر شرکت پگاه در شهرستان‌های فردوس و گناباد و کارخانه سپیده کویر گناباد حمل می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =